Vores venner dyrene

Sandra
261 beskeder
sandra

Hej Severine,

Jeg vil svare dig via e-mail.

Vi ses snart!

Séverine
2 beskeder
séverine

Tak meget :)

CLOTILDE
5 beskeder
clotilde
Okay, så vi har to hunde (min er en border collie han, hendes er en pinscher-blanding). Lad os sige, at vores hunde er meget forkælede, når det kommer til legetøj, men jeg blev overrasket og lidt skuffet over ikke at finde røde bandanahalsbånd til store hunde på hjemmesiden. Leverandørerne Girault (Dogcat) laver dem, og jeg tror også Chadog gør. Lad os sige, at vi skal købe mindst en gang om måneden, omkring 15€. Vi går ofte til Jardiland for at købe neonrør til vores skildpadde, og også i supermarkedet, og for mit vedkommende, på internettet!!!

Jardiland og supermarkeder, det er anledningen! Internettet er ofte billigere! (sørg for at tjekke forsendelsesomkostningerne). Prisen er mit første kriterium. Nej til spørgsmål 7. Jeg søger efter kvalitet, legetøjets modstandskraft afhængig af hvilken hund, jeg vil give det til ^^, og produktets originalitet. Ja, jeg synes, valget er ret varieret. Jeg er en 23-årig kvinde, og jeg har været hundefrisør.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre