Vores venner dyrene
2 svar

261 beskeder
sandra
Hej Severine,
Jeg vil svare dig via e-mail.
Vi ses snart!

2 beskeder
séverine
Tak meget :)

5 beskeder
clotilde
Okay, så vi har to hunde (min er en border collie han, hendes er en pinscher-blanding). Lad os sige, at vores hunde er meget forkælede, når det kommer til legetøj, men jeg blev overrasket og lidt skuffet over ikke at finde røde bandanahalsbånd til store hunde på hjemmesiden. Leverandørerne Girault (Dogcat) laver dem, og jeg tror også Chadog gør. Lad os sige, at vi skal købe mindst en gang om måneden, omkring 15€. Vi går ofte til Jardiland for at købe neonrør til vores skildpadde, og også i supermarkedet, og for mit vedkommende, på internettet!!!
Jardiland og supermarkeder, det er anledningen! Internettet er ofte billigere! (sørg for at tjekke forsendelsesomkostningerne). Prisen er mit første kriterium. Nej til spørgsmål 7. Jeg søger efter kvalitet, legetøjets modstandskraft afhængig af hvilken hund, jeg vil give det til ^^, og produktets originalitet. Ja, jeg synes, valget er ret varieret. Jeg er en 23-årig kvinde, og jeg har været hundefrisør.
Jardiland og supermarkeder, det er anledningen! Internettet er ofte billigere! (sørg for at tjekke forsendelsesomkostningerne). Prisen er mit første kriterium. Nej til spørgsmål 7. Jeg søger efter kvalitet, legetøjets modstandskraft afhængig af hvilken hund, jeg vil give det til ^^, og produktets originalitet. Ja, jeg synes, valget er ret varieret. Jeg er en 23-årig kvinde, og jeg har været hundefrisør.