Spørgsmål, produktdiskussioner Automatisk foderdispenser - 4 L - Zolia ZD 95
24 svar

1 beskeder
justine
Hej, er OWNAT Classic Sterilized foderpiller til steriliserede voksne katte kompatible?
2 beskeder
valerie
Hej, Tror du, at det er muligt at bruge denne dispenser til store undulater?
1 beskeder
marie
Hej samme problem Visning 8888 Anmodning sendt og ingen svar...
1 beskeder
giroud
Hej, Nøjagtigt det samme problem som nævnt, en pludselig stop af distributionen, selvom jeg har købt det for mindre end 3 måneder siden. Selv ved at skifte batterierne og tilslutte til strøm. Intet virker længere. Det er ikke normalt.
1 beskeder
nicolas
Hej, samme problem, ur fast på "88:88", maskine som var på batterier og holdt op med at fungere fra den ene dag til den anden. Tilslutning til strøm har samme problem, uret tænder men det er umuligt at justere noget som helst. Jeg er skuffet, dispenseren virkede meget fint, men hvis den er i stykker efter 5 måneder, er det lidt ærgerligt...
1 beskeder
agnès
Hej, jeg købte denne enhed i oktober. Den kørte på batterier. Det stoppede brat for en uge siden. Vi skiftede batterierne og prøvede med en strømforsyning, men det var det samme... Det virker stadig ikke, hvilket er meget ærgerligt, da vi var meget tilfredse med det. Rapporteret til Zoomalia, og de vil refundere mig. Jeg ville købe det igen, men i betragtning af kommentarerne vil jeg undlade. Det holdt i 5 måneder.
1 beskeder
francois
Hej, jeg har desværre det samme problem som dig siden i morges, jeg har sendt en klage til kundeservice i håb om, at de vil tage sig af det nødvendige.
1 beskeder
henri
Jeg bemærker, at enheden ikke er pålidelig. Hvis zoomalia accepterer en kreditnota, vil jeg købe en enhed af bedre kvalitet, som de vil foreslå mig. Med venlig hilsen
1 beskeder
yves
Hej, som mange mennesker har distributøren stoppet med at fungere, når den er tilsluttet strømnettet. På grund af problemets gentagelse tør jeg formode, at Zoomalia vil gøre noget ved det. Med venlig hilsen
1 beskeder
virginie
Hej, Det ser ud til, at vi har det samme problem, måske er det en defekt i serien? Under alle omstændigheder har jeg sendt en besked til kundeservice. Det er synd, det er virkelig praktisk.
1 beskeder
patricia
Ja, jeg havde det samme problem, virkelig ærgerligt, for artiklen var fantastisk, at se munteriet over ville være rigtig godt
1 beskeder
aurélia
Hej, jeg har det samme problem. Jeg har lige kontaktet kundeservice. Jeg har ikke brugt det meget, kun mens jeg var væk, og heldigvis har jeg et lille kamera til at overvåge, om det virker ordentligt. Det var sådan jeg opdagede det...
3 beskeder
corinne
Bonjour Morgan, Tak for din tilbagemelding. Jeg har sendt en forespørgsel til kundeservice og venter på deres svar.
3 beskeder
corinne
Hej, jeg købte denne distributør for et par måneder siden, og jeg var meget tilfreds med den. Men nu er den i stykker, uret er frosset, og der kommer ikke mere ud. Jeg forsøgte at tage strømmen fra den for at nulstille den, men når jeg sætter strøm til igen, virker den nogle få sekunder og fryser derefter igen. Heldigvis skete det ikke, mens jeg var væk og min kat var alene. Men til sidst blev apparatet ubrugeligt. Har nogen oplevet dette problem? Er der en løsning?
2 beskeder
morgane
Hej Corinne,Jeg havde det samme problem som dig med denne dispenser. Zoomalias kundeservice er fantastisk, de vil hjælpe dig. Personligt valgte jeg at få et tilgodehavende, som jeg brugte til at købe Zolia ZD 150 dispenseren fra Zoomalia for 4 måneder siden, og den er fremragende.
2 beskeder
marcelle
Hej, jeg har ikke haft nogen problemer siden idriftsættelsen. Brug af batterier er meget nyttigt.
2 beskeder
marcelle
Jeg har ikke haft nogen problemer siden installationen. Brug med batterier er meget praktisk.