Spørgsmål, produktdiskussioner Harnais de voiture Zolia pour hund
7 svar
2 beskeder
nicolas
Hej alle. Jeg ville købe denne sele sammen med andre produkter, men når selen ligger i "indkøbskurven", så stiger fragtprisen til 45€ på grund af "unormal pakke"... Hvis jeg fjerner den fra listen, bliver det normalt igen... Har I også oplevet det her? Fordi jeg ville bare købe selen, I ved, hunden og bilen har jeg allerede... Jeg går ned til dyrehandlen på hjørnet, pyt...

1 beskeder
Hej, nej jeg har ikke fået afgiften for store pakker, det er sikkert en fejl på hjemmesiden.
1 beskeder
nancy
Hej, hvordan fastgør man hunden i bilen? Jeg har to bostons. Kan jeg fastgøre dem i det samme sikkerhedssele? Tak
1 beskeder
gwenaelle
Dette fungerer præcis som en sikkerhedssele, et tilslutningsstik til bilen og et til at fastgøre din hund (for eksempel på dens halsbånd). Der er således kun én fastgørelse, så du kan ikke bruge den samme til to hunde, umuligt.
1 beskeder
valérie
Hej, Der findes en forlængelse, der klipses på selen og den faste rem på sikkerhedsselen. Så én sele per bælte...
2 beskeder
stéphanie
Hej, Har I testet denne sele i en crash test? Hvis ja, har I videoer, der viser seleens opførsel ved en kollision? Tak for jeres tilbagemelding.
2 beskeder
stéphanie
Hej Veronique, Da jeg har arbejdet flere år med crash tests for netop at validere fastholdelsessystemer til voksne og børn, bør du vide, at der er europæiske standarder (euro n’cap), som biler skal bestå, før de kan markedsføres. Ligeledes bliver autostole testet, og der er en liste tilgængelig over, hvilke der anbefales. Desuden vedrørende hundeseler, så er mange af dem angivet som værende til bilen, men de er absolut ikke egnede, hvis syningerne ikke er forstærkede, hvis fastgørelsessystemerne ikke er robuste, hvis hundens fastholdelse ikke er effektiv uden at forårsage for mange fysiske skader. De er faktisk ubrugelige. Der findes crash tests til at teste seler, hvilket er grunden til mit spørgsmål. Hvis de hævder at være til bilen, burde det mindste være at de yder en minimums sikkerhed for hunden og de mennesker, der opholder sig i bilen. Tag et kig på forskellige videoer, du vil blive overrasket ☺️