Spørgsmål, produktdiskussioner Bur til Fritte og gnavere - H160cm - Zolia Funzy

87% kunder

anbefaler dette produkt

41 svar
Nicolas
1 beskeder
nicolas
Hej, før jeg køber dette bur, har jeg absolut brug for at vide, om det er muligt at skaffe (uanset hvordan - producent, zoomalia, andre...) platforme-etager? Fordi kun 4 niveauer, for degu’er, virker det lidt, og især højderne på 30 cm mellem hvert niveau er for høj til, at de kan hoppe fra etage til etage (hvilket de elsker at gøre). Uden det kan de kun komme via trapperne, og jeg er bekymret for deres små fødder.
Lisa
2 beskeder
lisa
Hello, jeg ville gerne vide, om det er muligt at lade buret være uden støtte, så det kan stå på gulvet, så mine ildere kan forlade deres bur for at gå ind i deres legepark og komme tilbage, når de ønsker det?
Oceane
1 beskeder
oceane
Ærligt talt ja, det er muligt at lade den stå på jorden for dine ildere
Lisa
2 beskeder
lisa
Okay tak meget!
morgane
3 beskeder
morgane
Hej, hvad materiale er bakkerne og hylderne lavet af, venligst? Jeg kan se, at strukturen er i metal; er alt andet det også? Tak
AURORE
2 beskeder
aurore
BonjourHylder og bakker er af metal.
morgane
3 beskeder
morgane
Mange tak! I det mindste ved jeg, at mit dyr ikke vil kunne spise dem :)
Maeva
2 beskeder
maeva
Hej, er det muligt ikke at placere bakken i midten? Dette bur skal være til mine chinchillaer, og uden bakken i midten vil det være bedre for at placere flere platforme. Tak
Marion
1 beskeder
marion
Jeg ville gerne kunne svare dig, men jeg bestilte dette bur den 29. december, og jeg har det stadig ikke modtaget. Det er stadig angivet som under forberedelse, og kundeservice kan ikke give mig mere information om leveringtider... tålmodighed, tålmodighed, hvis du bestiller det!!
Virginie
4 beskeder
virginie
Ja, den midterste bakke er ikke fastgjort, så den kan fjernes efter behov.
christophe
1 beskeder
christophe
Ja
Adelaide
1 beskeder
adelaide
Du kan fjerne det uden problemer
amandine
1 beskeder
amandine
hej er det muligt ikke at sætte det andet niveau på buret?
Marine
2 beskeder
marine
HejMit spørgsmål er blevet løst af teamet hos zoomalia, så jeg trækker det tilbage
Chloe
3 beskeder
chloe
Hej, jeg vil gerne skifte bunden af burene. Hvor kan jeg finde dem, tak?
Sandra
4 beskeder
sandra
Hej, jeg vil gerne ændre bakkerne i bunden af buret. Hvordan kan jeg finde en, der passer til det? Tak til jer.
Sandra
4 beskeder
sandra
Hej, jeg vil gerne finde hjørneplatforme til mine chinchillaer. Hvilken type vil passe til dette bur? Tak.
Marie-Aude
1 beskeder
marie-aude
Hej, er det muligt at bruge buret uden at sætte det på understøttelsen (benene)
PRESCILLIA
2 beskeder
prescillia
goddag nej det er nødvendigt med benene, fordi karret hviler på buret, og buret hviler på benene.
Sandra
2 beskeder
sandra
Ja, selvfølgelig er det sådan, jeg bruger den. Den står på et møbel
enora
1 beskeder
enora
Hej, ville dette bur være egnet til en lille dværgkanin?
Milène
1 beskeder
milène
Hello, I don't think this cage is suitable for a rabbit or guinea pig. However, it is perfectly suitable for degus.
PRESCILLIA
2 beskeder
prescillia
Dette bur er ikke egnet til en kanin, det er bedre at nærme sig et bur på 120 cm med et indhegning
Agathe
1 beskeder
agathe
Hej, kan dette bur også bruges til marsvin?Tak
CLAIRE
14 beskeder
claire
Jeg tror ikke, at dette bur er egnet til marsvin, da de sjældent kan lide at klatre (mine to gør ikke).
Bérangère
4 beskeder
bérangère
Ved regelmæssig og grundig vedligeholdelse af buret, ruster overfladerne så ikke, da de er lavet af metal?
Jennifer
3 beskeder
jennifer
Hej, hvis den ruster og metallet åbner sig, har jeg haft buret i 3 år, og skuffene er i elendig stand, og der er ingen svar, når folk spørger, om man kan erstatte bare skuffene, da jeg ikke kan se mig selv købe et helt bur, når det kun er skufferne, der skal skiftes.
Fannie
1 beskeder
fannie
Hej, Jeg vil gerne vide, om buret nødvendigvis skal placeres på hjul, eller om det kan sættes på et møbel? Jeg har i øjeblikket et bur placeret på et møbel, som huser 2 yndige deguer, og det er det eneste mulige sted. Tak for dit svar, Venlig hilsen,
Sandra
2 beskeder
sandra
For mit vedkommende, placerede jeg det på et møbel.
MARINE
1 beskeder
marine
Hej, jeg ved, at der ikke er nogen muligheder for at blokere åbningen af den øverste bakke. Jeg spekulerede derfor på, om bakkerne kunne udskiftes (hvis de har samme dimensioner for at sætte den øverste nederst og omvendt)? Og er der et gitter under bakkerne, hvor der ikke er noget? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er ingen rist under bakkerne, og det er ikke muligt at vende dem. Vi fraråder at ændre burens struktur, men du kan dog lave en lem, hvis du ønsker at kunne lukke adgangen mellem etagerne. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
PASCAL
1 beskeder
pascal
Er det muligt at betale for denne Cage over flere gange?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hej, Hvis du har nogen spørgsmål eller problemer vedrørende en ordre, kan du kontakte vores Kundeservice på 0 892 494 028 (mandag til fredag fra kl. 10.30 til 12.30 og fra kl. 14.30 til 17.30). En rådgiver vil give dig alle de nødvendige oplysninger om mulighederne for betaling i rater. Du kan også sende en e-mail direkte til Kundeservice. Du vil modtage et svar inden for 24 timer. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Fiona
2 beskeder
fiona
Hello, Hvor længe varer dette tilbud? Tak
Coline
1 beskeder
coline
Er det muligt at adskille de to dele (øverste og nederste) ved at skille dem ad? Jeg mener: er det muligt at lave to helt separate bure (øverste og nederste)? Er stiger og platforme inkluderet?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Strukturen tillader ikke at lave to separate bure. Hængekøjer, stiger og platforme leveres med buret. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre