Spørgsmål, produktdiskussioner Zolia Silver Falls - 2L - Hygiejnisk fontæne i rustfrit stål
19 svar
2 beskeder
julie
Hej, jeg kan ikke finde de sorte plastikskeletfiltre på Zoomalia-webstedet, hvordan kan jeg få fat i dem? Jeg har brugt fontænen i flere måneder uden at have nogen mulighed eller referencer for at skifte denne del, som forringes.
1 beskeder
nathalie
Hej, jeg har brug for vandpumpen til min zolia silver falls springvand. Hvordan kan jeg få fat i den? Den lille ventil, der tjener til at justere minimum eller maksimum for strålen, er gået i stykker. Tak.
1 beskeder
pascale
Jeg købte denne Zolia Silver Falls springvand for et par måneder siden, og pumpen virker allerede ikke mere. Kan jeg købe en erstatningsspringvand? Jeg kan ikke finde noget på din hjemmeside. Tak for dit svar.
2 beskeder
salomé
Hello, er der filtrer inkluderet med springvandet? Hvis ja, hvor mange?Tak!
1 beskeder
mélanie
Hej, jeg købte dette produkt for en måned siden, men havde kun tændt det én gang for at prøve det. Det fungerede meget godt. Jeg har prøvet at tilslutte det igen, men det fungerer ikke længere. Ville du vide, hvordan man gør, tak?
1 beskeder
camille
Hej, det skete også for mig, for mig var det plastikdysen, hvor vandet kommer ud, der ikke var ordentligt fastgjort. Jeg trykkede godt på den, og det begyndte at fungere igen straks. Jeg håber, det hjælper.
1 beskeder
isabelle
HASTER Jeg har købt denne rustfri stål fontæne for 10/11 måneder siden, og nu virker den ikke længere.
576 beskeder
zoomalia
Hej Isabelle, Jeg inviterer dig til at kontakte vores kundeservice via din Zoomalia-konto under fanen "Kontakt os / Jeg har modtaget min ordre og har et spørgsmål". Når vi modtager din anmodning, vil vi vende tilbage til dig hurtigst muligt ;) Med venlig hilsen, Anaïs fra Zoomalia
5 beskeder
emma
Hej, ved du hvor jeg kan finde en erstatningsmotor til denne springvand? Min er allerede brudt ned... Tak for dit svar!
1 beskeder
dimitri
Hej, hvis den er under garanti, kan du kontakte Zoomalia. Ellers kan standardpumper findes på internettet: søg efter "pumpe til kattefontæne". Bemærk, at pumpen kræver regelmæssig vedligeholdelse for at fjerne kalkaflejringer, fx en gang hver tredje måned, hvis du har blødgjort eller filtreret vand, og en gang hver måned ellers. Jeg håber, jeg kunne hjælpe!
5 beskeder
emma
Ja, mange tak!!
1 beskeder
dominique
Hej, jeg kan ikke få den til at gå i "boble"-tilstand? Hvordan gør man, der er en knap på pumpen, men den bevæger sig ikke. I manualen kan jeg ikke finde elforbruget for pumpen, hvilket er en obligatorisk oplysning, kan du hjælpe mig med det? Tak
1 beskeder
sébastien
For at sætte det i boble- eller strålemodus, skal du skifte det hvide plastmundstykke, du bør have 2 i kassen
2 beskeder
cédric
Hallo, strømmen er angivet på pumpen: 1 WBoblefunktionen er den anden hvide gummiudgang. En til strålen og en til bobler/pytter.

24 beskeder
christine
På pumpen er der en knap, der skal trykkes på for maksimering eller minimering, hvilket vedrører vandtrykket.