Spørgsmål, produktdiskussioner

50% kunder

anbefaler dette produkt

Udtalelse 3 3.0/52
32 svar
Audrey
1 beskeder
audrey
Hej, hvordan registrerer halsbåndet, at hunden gør? Har enheden en mikrofon, eller registrerer den vibrationerne fra hundens hals, når den gør?
Margaux
1 beskeder
margaux
Hej, jeg har købt halsbåndet til min miniaturepinscher på 3 kg. Jeg tror, det registrerer vibrationer, for når vi taler eller efterligner en gøen foran halsbåndet, aktiveres det ikke.
Dorothée
1 beskeder
dorothée
Hej, jeg har en Jack Russell-blanding på 11 kg, vil du anbefale den lille eller den store model?
Marina
2 beskeder
marina
Hej, jeg har en spitz på 7 kg, den har meget pels. Jeg har prøvet en anden mærke, men det virkede ikke - halsbåndet vibrerede kun hver anden gang. Og jeg har også 2 spitz-hvalpe med mindre pels på 2,5 kg. Tror du, jeg kan teste det? Og hvis det ikke virker, kan jeg så sende dem tilbage til jer? Med venlig hilsen
sylvie
2 beskeder
sylvie
Jeg har købt dette halsbånd netop til en spitz, men det fungerer dårligt og er ubrugeligt, jeg har smidt det ud.
Marina
2 beskeder
marina
Hej, godt hvad jeg tænkte, har du fundet en anden løsning?
sylvie
2 beskeder
sylvie
Marina desværre ikke
JACQUELINE
1 beskeder
jacqueline
Halskæden fungerer godt, men den har ingen effekt på min hund, en cavalier king charles.
Jérémy
1 beskeder
jérémy
Hej min hund har en halsomkreds på 34 cm og vejer 12 kg. Hvilket halsbånd skal jeg købe? Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, I skal tage hensyn til vægten af jeres hund: den store størrelse vil derfor være nødvendig. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
Lucie
1 beskeder
lucie
Hej, jeg har en dværg pinscher, der vejer 2,400 kg. Hun gør, når vi sidder ved bordet og spiser, samt når nogen kommer ind i huset eller i haven, når hun ser andre hunde gå forbi på gaden. Kan dette halsbånd være velegnet i forhold til hendes vægt, især? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, dette halsbånd i størrelse LILLE HUND vil passe. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
Nelly
1 beskeder
nelly
Hej, jeg har en dværgpinscher, der vejer 6 kg, og hvis halsmål er 25 cm. Skal jeg vælge den lille eller store model? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den lille model er velegnet til din pinscher. Venlig hilsen, Zoomalia-holdet
veronique
1 beskeder
veronique
Hej, kan man sætte denne halsbånd på en hund på 2,9 kg?tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler den lille model til en hund på 2.9kg Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Isabelle
1 beskeder
isabelle
Fra et år siden har jeg boet i en lejlighed i stueplan med en stor altan, hvor mine to små york-terriere (3 og 1 år) nyder at være, når vejret er godt. Dog gør de uafbrudt hver gang der passerer folk!!! Viceværten har venligt advaret mig. Hvilken halsbånd anbefaler du? Da jeg er imod elektriske... TAK
YVETTE
1 beskeder
yvette
Hej, jeg har modtaget halskæden i dag, og jeg kan ikke se, hvordan den kan fungere!! Kan nogen give mig svaret?
Cathy
1 beskeder
cathy
hej, jeg har en york på 2KG500. KAN HALSBÅNDET MOD GØENDE PASSE (størrelse)
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler halsbåndet til små hunde. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Arnaud
1 beskeder
arnaud
Hej, jeg har en Jack Russel på 6 kg, og jeg vil gerne vide, om dette halsbånd er godt for ham, da han kun gør, når der er støj i trappeopgangen. Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,
Denne artikel er velegnet til din hund.
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
Karen
1 beskeder
karen
Hej, jeg skal have en hvid schweizisk hyrdehundehvalp, og jeg spekulerede på, om dette halsbånd kunne passe i de første tider, og om det kunne justeres i takt med dens vækst.
Jennifer
1 beskeder
jennifer
Hej, Hvilken størrelse skal man tage for en Australian Shepherd på 20 kg? Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan anbefale dette produkt i stedet: https://www.zoomalia.com/animalerie/collier-anti-aboiement-canicalm-p-11669.html Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
morgane
1 beskeder
morgane
Hej, jeg har en 1-årig chihuahua, der vejer 4 kg - kan jeg bruge dette halsbånd? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette halsbånd til små hunde kan passe. Venlig hilsen Sandy fra Zoomalia
chantal
2 beskeder
chantal
hej jeg har en chihuahua på 3 år og vejer 1 kg 900 jeg vil gerne vide om ved at sætte dette halsbånd på, vil det ikke skade dens sundhed, da den ikke kan holde op med at gø, så snart den hører en lyd i trappehuset tak for din hjælp venlig hilsen
angélique
1 beskeder
angélique
Hej, jeg har store problemer med naboerne, mine hunde gør ikke, men naboerne banker hele tiden på døren, og jeg får klager fra udlejeren. Jeg overvejede en elektrisk halsbåndsprøve til sidst, men jeg tænker virkelig på det som en sidste udvej. Er dette halsbånd virkelig effektivt? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette halsbånd kan være egnet, hvis dine hunde ikke gør meget, da det udsender en lyd eller vibration. Du kan prøve det først, hvis du ikke ønsker at bruge halsbånd med elektrostatiske stimulationer. Med venlig hilsen, Mary fra Zoomalia
Zuzana
1 beskeder
zuzana
Er denne halskæde egnet til en chihuahua på 2 kg?...

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre