Spørgsmål, produktdiskussioner Zoomalia Basic Complete Meat Adulte

21 svar
Romain
1 beskeder
romain
Hallo, er disse kroketter kompatible med en steriliseret australsk hyrde?
Angélique
9 beskeder
angélique
Hej, det tror jeg ikke. Din hund risikerer at tage på i vægt med det.
Kim
1 beskeder
kim
Hej mine tæver er steriliserede, og disse foderpiller passer perfekt til dem. De tager ikke på i vægt.
Emilie
1 beskeder
emilie
Er den velegnet til en chihuahua?
Eva
4 beskeder
eva
Foderpillerne er egnede til en mellemstor-stor hund.
Sergio
2 beskeder
sergio
Jeg tror, at voksenfoder bidderne vil være for store til denne hunderace
Sergio
2 beskeder
sergio
Nej, jeg tror, de er for voluminøse til deres kæbe.
stephanie
1 beskeder
stephanie
Hej, ikke til chihuahuaer, de er for store
Mickael
1 beskeder
mickael
Er tørfoder egnet til en sharpei
Audrey
1 beskeder
audrey
Ja, jeg giver dem til min australske hyrdehund
sylvie
1 beskeder
sylvie
Hej, størrelsen på kroketterne tak, medium eller lille
Romain
1 beskeder
romain
Kroketterne er af mellemstørrelse
audrey
1 beskeder
audrey
De er mellemstore til store
Claude
1 beskeder
claude
Hej, størrelsen på den tørfoder passer bedre til mellemstore eller store hunde. God dag.
Magali
1 beskeder
magali
Hej, prisen der vises, svarer ikke til prisen i kurven (17,49 på tilbud og går til 24,99 i kurven).

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre