Spørgsmål, produktdiskussioner Zoomalia Basic Complete Meat Junior

9 svar
Olivia
1 beskeder
olivia
Hej, jeg vil gerne bestille denne mad til min hvalp, men de daglige fodringstabeller bekymrer mig. I de nuværende fodermængder, som min hvalp indtager, spiser den 100 gram mere, hvilket gør en stor forskel. Hvad skyldes det?
Lisa
40 beskeder
lisa
Hej, Tabellen med rationer skal læses med den voksne vægt, som din hund forventes at have. Mængden kan variere mellem opskrifter afhængigt af sammensætningen og proteinindholdet i de forskellige opskrifter. Den gradvise overgang af tørfoder er netop der for at hjælpe din hund med at ændre opskrift og mængde. Tabellen med rationer er naturligvis vejledende, og du kan tilpasse den efter din hunds behov og aktiviteter. Med venlig hilsen, Lisa
Pujan
1 beskeder
pujan
Hej, De anbefalede rationer synes meget lidt, fordi jeg i øjeblikket har en 3 og en halv måned gammel beagle hvalp, og jeg giver ham 180g tørfoder om dagen, og han efterspørger endnu mere. der så jeg, at det var 90g om dagen. Er det normalt?
Lisa
17 beskeder
lisa
Hej, Tabel over rationer skal læses med den forventede voksne vægt for din hund. Så for en beagle mellem 10 og 20 kg. Hvis din hvalp er 3/4 måneder, anbefales det at give den 190g om dagen. Så 230g ved 5/7 måneder. Forhåbentlig har jeg besvaret dine spørgsmål. Venlig hilsen, Lisa
Jung
1 beskeder
jung
Hej, er denne foder velegnet til en 2 måneder gammel border collie? På forhånd tak for svarene.
Sophie
52 beskeder
sophie
Hej, ja, disse piller er velegnede til en hvalp fra 2 måneder.Med venlig hilsenSophie
John
2 beskeder
john
Hej
Indtil hvilken alder passer det?
Hvad er den nøjagtige sammensætning?
Tak
Sophie
52 beskeder
sophie
HejDisse kroketter er egnede indtil den 12. måned, hvorefter du har referencen til voksne Venlig hilsenSophie

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre