Spørgsmål, produktdiskussioner ACANA Adult Dog til voksne hunde af alle racer
8 svar
1 beskeder
hélène
Hej, hvilke hundefoder anbefaler du til en steriliseret tæve på 7-8 kg, der er lidt overvægtig?
2 beskeder
domi
Hej, For din tæve som for alle andre hunde, bør de fodres med højkvalitets tørfoder, de koster lidt mere, men du vil opleve forbedringer i deres sundhed, færre dyrlægeomkostninger (dårligt tørfoder forårsager mange allergier) skinnende pels og også i deres glæde ved at spise noget godt, de mærker jeg anbefaler er ORIJEN og ACANA, de er UDEN korn, de første er af meget høj kvalitet, de sidste også, lidt billigere, men fra samme canadiske producent. Jeg er en forening og ikke alene har jeg brugt dem i årevis, men når jeg placerer en hund, forklarer jeg de nye ejere, at de ikke skal spare på kvaliteten og giver dem disse mærker, som de generelt køber. Jeg placerer ikke hunde hos mennesker, som vil fodre dem med supermarkedstørfoder af meget ringe kvalitet (ingen kød, fyldt med korn og tilsætningsstoffer) det er et spørgsmål om princip! ORIJEN er strengt UDEN korn og ACANA har en serie med aftæsket havre.. Desuden er jeg overbevist om, at når man fodrer med kvalitet, lever din hund længere, hos mig har jeg flere der er mellem 14 og 17 år og som har det godt!
1 beskeder
camille
Hej, hvor mange gram af tørfoder skal jeg give min shih-tzu på 1,5 år, der vejer 4,5 kg, er steriliseret og moderat aktiv? 60g? Tak.

2 beskeder
laurie
For at afgøre, om du skal give din bichon maltais specifik mad til steriliserede hunde, er der nogle faktorer at overveje. Efter sterilisation kan hunde have en tendens til at tage på i vægt på grund af ændringer i stofskiftet. Derfor kan det være gavnligt at skifte til en speciel diæt designet til steriliserede hunde, der hjælper med at opretholde en sund vægt. Med hensyn til, om du skal fortsætte med at give hvalpefoder indtil 12 måneders alder, kan det også afhænge af din hunds udvikling og aktivitet. Typisk er hvalpefoder formuleret til at understøtte vækst og udvikling, så det kan være hensigtsmæssigt at fortsætte indtil din hund er fuldt udvokset. Da du foretrækker produkter som Acana, kan du overveje at se på deres tilbud til både hvalpe og steriliserede hunde, hvilket kan sikre, at din hund får den nødvendige ernæring, især hvis den er meget aktiv. Det er altid en god idé at konsultere din dyrlæge for specifik rådgivning, der passer til din hunds behov.
1 beskeder
dominique
passer til acana voksen tyske fårehunde og hvid schweizisk hyrdehunde? De er mellem 2 og 3 år. Tak for dit svar. Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, du kan give dem disse pellets til dine hunde. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

1 beskeder
michele
Hej, er tørfoder egnet til en golden retriever? (30 kilo) Tak for dit svar
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, disse kroketter ville være egnede til dit kæledyr. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia