Spørgsmål, produktdiskussioner ACANA Wild Prairie til kat
4 svar
1 beskeder
debethune
Hej, min kat har haft problemer med nyresten. Passer dette produkt til hans ernæringsbehov og dette problem (lavt saltindhold)? Tak.
1 beskeder
adeline
Hej, Det er godt foder, men din kat har brug for en specifik diæt. En af mine katte har små krystaller, der skal opløses i blæren, så den får Royal Canin Urinary S/O = struvit/oxalat og også dåsemad fra samme mærke og for S/O problemer også. Konsulter din dyrlæge for, hvad der er bedst for din lille ven.
1 beskeder
carole
Hej, Acana Wild prairie er meget god tørfoder. I modsætning til andre, vil jeg fraråde Royal Canin og Hill's (veterinærserie eller ej), da de indeholder korn, hvilket er meget dårligt for katte (og hunde i øvrigt), fordi de er kødædere. Tag dig tid til at undersøge sammensætningen af tørfoder. Vi giver vores kat foderet ad libitum (Acana blandet 50/50 med et andet mærke) og vådfoder til kat morgen og aften, hvortil jeg tilføjer vand, men altid uden korn.
1 beskeder
genevieve
Hej, hvis jeg må spørge, så rådfør dig med din dyrlæge. For mit vedkommende brød mine pantere sig ikke om disse foderpiller. Alle smagsløg er til stede i naturen, selv for dyr ^^.
2 beskeder
corinne
Hej, jeg har givet min lille June ACANA WILD PRAIRIE i 8 år, da hun havde alvorlige problemer med kronisk diarré. Dyrlægefoderet virkede slet ikke... Til min Woody, som har problemer med struvit (sten) og allerede er blevet opereret, giver jeg ROYAL CANIN URINARY S/O i paté og tørfoder, og der har ikke været nogen problemer siden.