Anmeldelse af Amikinos hundefoder - Talrige intoleranceproblemer

Malouni
2 beskeder
malouni
Hej, I forbindelse med mine undersøgelser af mad, især tørfoder, vidste jeg, at Amikinos ikke passede til mange hunde. Hvad jeg bemærker, er, at de fordøjelsesproblemer, der er forbundet med disse Amikinos tørfoder, er velkendte, selv af mærket, som anerkender en vis grad af intolerance. For dem er det fordi nogle hunde er mere følsomme end andre. Er det også din opfattelse?
Dorjana
1 beskeder
dorjana
Amikonos er blandt de bedste mærker af kroketter, uanset om det er til hunde eller katte. En af de mest fremragende sammensætninger. Hertil kommer en kvalitet af kødets oprindelse. Kulhydrater under 10%-grænsen. Hvorfor kan nogle hunde ikke tåle dette mærke samt tilsvarende mærker (Optimus, Orijen, Eden, Nutricience, osv.)? Fordi deres proteindhold er højere end andre mærker, der, for at gøre det rentabelt, foretrækker at øge andelen af kulhydrater i deres kroketter. Kulhydrater er en fremragende "forstoppende" og en let fordøjelig fødevare, men mindre god for vores dyr (diabetes, nyreproblemer, betændelse, hjerteproblemer, fedme, osv.). Ejerne tror, at de kan ændre en hunds diæt fra den ene dag til den anden. Derudover, fra en usund kost til en afbalanceret kost. For at skifte fra et lavere kvalitetsmærke, som Purina, Royal Canin eller endda Pro Plan, til en af bedre kvalitet, er det mere end nødvendigt at udføre en overgang på mindst en måned med de Gamle kroketter og de Nye 1/4 (N) - 3/4 (A) første uge 1/2 (N) - 1/2 (A) anden uge osv.
Marina
1 beskeder
marina
Hej Christine, har du overgået til Amikinos anbefalede tarmhygiejne og leverhygiejne? Jeg må indrømme, at da min kat ikke går udenfor, er der meget, meget lille chance for, at den har orm.
Barbara
1 beskeder
barbara
Hej, Overhold overgangen i en hel måned, så vil alt være i orden.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre