Spørgsmål, produktdiskussioner Distributør automatisk 6 måltider Zolia - ZD 6

31 svar
catherine
1 beskeder
catherine
Hej, kan du fortælle mig, om det er muligt at programmere det over flere dage, eller om der findes en distributør tilpasset til en uge eller mere (da jeg skal være væk i flere dage).Tak for dine svar
Elodie
1 beskeder
elodie
Hej,Kan man købe ekstra madskåle? Jeg vil gerne have en ekstra, når den, der følger med dispenseren, er blevet vasket og skal tørre. Tak!
Mathieu
93 beskeder
mathieu
Hej, Desværre er der ingen ekstra bakke til Zolia ZD-6 dispenseren. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet.
Helene
2 beskeder
helene
Hej, passer denne distributør, hvis jeg er væk i seks dage? Kan den udlevere en portion af tørfoder om dagen i seks dage? Tak
Carine
1 beskeder
carine
Hej, Dispenseren giver mulighed for faktisk at tilbyde 5 programmerbare måltider, og det 6. måltid kan siges at være dag J, afrejsedagen, da rummet ikke er lukket. Med venlig hilsen.
Manon
1 beskeder
manon
Goddag Hélène. Ja, det er muligt. Der er 6 rum. Du kan blot programmere, at dispenseren drejer én gang om dagen på det tidspunkt, der passer dig. Du skal blot fylde de 6 rum med hundemad. Dispenseren drejer korrekt hver dag på det ønskede tidspunkt. Hav en god dag!
Marie
1 beskeder
marie
Hello. Dispenseren har kun 5 programmerbare måltider; den 6. forbliver åben og er derfor tilgængelig med det samme.
Laure
1 beskeder
laure
Hej, Hvordan kan man planlægge måltider over flere dage uden at slukke og tænde bakken igen, tak? Tak på forhånd for din hjælp.
LUCIA
1 beskeder
lucia
Hej, det er præcis det spørgsmål, jeg ville stille. Jeg behøver ikke at give mad 5 gange om dagen, snarere hver dag tidligt om morgenen, så jeg kan undgå at stå op kl. 6... nogen kunne fortælle os, hvordan man gør det? Tak
Brigitte
7 beskeder
brigitte
TAK Monique, jeg fandt ud af, at ved at slukke og genstarte enheden, begynder solknappen at fungere... fordi det, at genstarte, tænder og forbinder programmet... så er det hvad det er :-/
Brigitte
7 beskeder
brigitte
Mange tak Monique ... jeg er kommet videre, men det ser ikke ud til, at denne programmør reagerer meget på pres .... Hum tak fordi du ledte mig godt :-))!!!
MONIQUE
6 beskeder
monique
Ja og nej, jeg tror, det er et spørgsmål om fingerposition. Hvis du er godt placeret i midten, forbinder det. Det er et spørgsmål om øvelse, det skal nok komme.
Brigitte
7 beskeder
brigitte
Hej igen Monique! Jeg har lige tændt igen, og denne gang lykkedes det mig at registrere tiden og programmere Eurêka... Men hvis man laver en fejl i programmeringstiden, er det så umuligt at gå tilbage? Det virker som om, man er nødt til at begynde helt forfra... ? Men jeg er glad, der er i det mindste en forbedring!!!!!!! :-))) tak til dig!!!!
Brigitte
7 beskeder
brigitte
Hej, jeg kan ikke registrere tiden, når jeg trykker på solen; det skifter til måltid to. Jeg har forsøgt at forstå funktionen siden middag, og jeg tror, ​​der er en fejl i min enhed, da den sætter tidspunktet for det første måltid som den aktuelle tid ..... Kan nogen hjælpe mig? Det er frustrerende, at man ikke kan ringe til dem:-(((( På forhånd tak
MONIQUE
6 beskeder
monique
Din enhed har ingen defekt, det er vejledningen, der er oversat, og som ikke forklarer programmet godt. Jeg gentog flere gange, før jeg forstod det, jeg satte enheden ned og tænkte i flere dage... Det er normalt, at I er på måltid 2, det svarer til det første registrerede måltid, måltid 1 er det, I serverer med det samme og holder åbent foran jer, det andet registrerede måltid er faktisk det første måltid serveret til den programmerede tid. Faktisk registrerer I den aktuelle tid, som også svarer til det første måltid, som I placerer i den første sektion foran jer, og som I fylder op med det samme eller senere, afhængigt af næste måltidstid, som I har registreret, hvilket er den anden måltidsudleveringstid og så videre. I ser måltid nummeret, der vises op til i alt 5 måltider, hvilket gør det til 6 måltider, hvis I tæller det første måltid, som I giver med det samme. Tøv ikke med at kontakte mig, jeg kan gøre det samtidig med jer, hvis nødvendigt.
Brigitte
7 beskeder
brigitte
Som det er pænt at tage sig tid til at forklare alt!!! Jeg takker dig meget ... men kan vi ikke gemme en reel tid? Jeg vil genlæse med afslappet sind flere gange for at forsøge at forstå.. jeg troede, vi gemte tidspunktet for uret og derefter programmerede de 5 måltider ... det er virkelig kompliceret...
MONIQUE
6 beskeder
monique
Hvis du registrerer den reelle tid på det øjeblik, du programmerer, eller hvis du bare kontrollerer, om den første time er korrekt, hvis du har ladet den være sluttet til, er det bedst at annullere alt og starte forfra ved helt at slukke for stikkontakten og kontakten. Første time der skal indtastes: nuværende tid = første måltid med det samme Anden time = andet måltid der skal planlægges osv... hold dig rolig og fokuseret...
Brigitte
7 beskeder
brigitte
Mange tak Monique, faktisk kan jeg hverken gemme det nuværende tidspunkt eller annullere som de foreslår ved at trykke på to knapper samtidig, der sker intet... så jeg slukkede og sendte dem en besked, og jeg venter også til mandag for at se om de svarer mig... det frustrerer mig :-/ måske takket være dig vil jeg klare det.....
MONIQUE
6 beskeder
monique
Ah ! Ja, du skal faktisk starte forfra, hvis du har valgt det forkerte tidspunkt, undtagen selve timen, som du bare skal dobbelttjekke. Derfor rådede jeg dig til at være meget koncentreret, i ro og uden folk omkring, hverken kat eller mand ... glad for du lykkedes; jeg havde så store problemer, at jeg næsten opgav. God dag til dig
SABINE
2 beskeder
sabine
Hej, i denne dispenser står der, at den holder maden frisk, hvis man bruger vådfoder, men hvordan gør den det? Er der tale om et kølet rum, der først skal sættes i fryseren? Tak
Béatrice
1 beskeder
béatrice
Bonjour, Par frais il faut comprendre que ça évite le dessèchement de la pâtée. Pour ma part je préfère l’utiliser uniquement avec des croquettes
gaelle
10 beskeder
gaelle
Tak Béatrice og Solene. Jeg tænker, at der ikke er nogen risiko, hvis maden sættes frem kl. 8 og spises kl. 13. Mange tak!
MONIQUE
6 beskeder
monique
Hej, der er ingen køleboks, men maden kan uden problemer opbevares i flere timer. Det er derfor, jeg købte det, fordi min diabetiske kat kun skal spise vådfoder, da det ikke indeholder kulhydrater, mens tørfoder indeholder alt for mange.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre