Spørgsmål, produktdiskussioner Automatisk foderdispenser EHEIM 3581

100% kunder

anbefaler dette produkt

43 svar
alain
2 beskeder
alain
Hej,For en 60L akvarium med guppyer og yngel, med låg og medfølgende neon. Foderluke på 22/8 cm. Hvad vil du anbefale som foderdispenser, tak?Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne distributør vil være egnet til dit akvarium. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Sandra
1 beskeder
sandra
Hej, Jeg har et akvarium på 80l, kan denne dispenser levere en dosis per dag? Tak for dit svar
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne dispenser er programmerbar. Du kan programmere op til 4 måltider om dagen eller blot et enkelt. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Frederic
3 beskeder
frederic
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken foderspreder du vil anbefale til et Juwel Vision 260L akvarium. På forhånd tak. Frédéric
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan bruge denne dispenser, som har en stor kapacitet på 100 ml. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Jean Louis
1 beskeder
jean louis
Jeg kan ikke se knappen, hvor jeg skal betale
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Før du går videre til betalingsfasen, skal du først tilføje varen til kurven. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Kenny
3 beskeder
kenny
Hej, kan jeg få at vide, hvor meget denne artikel vejer? Med venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vægten af ​​dispenseren er 270g. Med venlig hilsen Teamet Zoomalia
Kenny
3 beskeder
kenny
Hej, Jeg har flere spørgsmål:
- Virker denne type enhed for et 100 liters akvarium?
- Er det muligt at placere den uden at efterlade akvariets top åben?
- Kan den indeholde nok mad til at fodre 20 fisk i to uger? Tak skal du have!
David
1 beskeder
david
Hej,Er denne foderautomat egnet til akvariet AQUADREAM 60 på 54 liter, der er til salg på jeres hjemmeside? Hvis ikke, hvilken foderautomat ville passe?Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler snarere denne type model, der er fastgjort til akvariets vægge: https://www.zoomalia.com/animalerie/hydor-distributeur-de-nourriture-a-pile-ecomixo-p-4946.html https://www.zoomalia.com/animalerie/distributeur-de-nourriture-pixy-ii-p-4392.html Med venlig hilsen Christelle fra Zoomalia
johnny
1 beskeder
johnny
Hej, jeg skal på ferie i 3 uger, og jeg leder efter en foderdispenser til et 500 L akvarium, der indeholder omkring ti damfisk, som jeg fodrer hver anden dag. Jeg har brug for en vandtæt dispenser, der kan suges fast eller monteres på akvariets vægge og med et reservoir, der er tilstrækkeligt under mit fravær. Hvad vil du anbefale? Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne distributør burde opfylde dine forventninger. Venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Benjamin
2 beskeder
benjamin
Hej, kan man bruge enhver type mad i denne dispenser? Fordi jeg giver dem flager (flakes). Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan faktisk putte glitter i denne dispenser. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
thomas
1 beskeder
thomas
hej, er det kompatibelt med flager som tetra min? kan man fastgøre det på madåbningen af en lukket tank? tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne distributør er kompatibel med denne type mad. Du kan fastgøre det med en velcrolukning, se venligst produktets brugsanvisning, som kan downloades fra produktets side. Venlig hilsen Sandy fra Zoomalia
Jennifer
1 beskeder
jennifer
Hej, kan vi give både flager og pellets til bundfisk? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Ja, du kan tilføje glitter og granulater. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
patricia
1 beskeder
patricia
Hej, er det muligt at fastgøre det til et akvarium på 20 liter?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja, du kan fastgøre den på et nano akvarium (hvis det er bredere end 15 cm). Derudover er der også skridsikre elementer, der tillader at placere dispenseren uden fastgørelse på væggen, hvis dette ikke er muligt.
Venlig hilsen,
Teamet hos Zoomalia
Francis
1 beskeder
francis
hej, hvor mange år er garantien ? tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Garantien er 2 år. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Yann
4 beskeder
yann
Hej teamet, Jeg vil gerne vide om denne dispenser vil være passende til mit 1000 liters Malawi akvarium (omkring 30 beboere fra 8 til 20 cm) i 6 dage med flager (Novo Malawi)? hvis ikke, har I en større kapacitet?
LAURENT
1 beskeder
laurent
Hej, passer denne dispenser til fire saltvandsfisk? To klovnfisk og to Chrysiptera parasema.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne dispenser skulle være egnet til dine fisk. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Bernard
1 beskeder
bernard
Er 100 ml mad nok til at fodre omkring femten guppyer i en periode på 2 måneder (kapacitet af enheden)? Tak for dit svar
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hello, This quantity seems insufficient for 2 months. In principle, the distributors allow you to feed your fish for 1 month. Best regards, Sandy from Zoomalia
Christelle
2 beskeder
christelle
Hej, jeg har et 20 liters akvarium med låg. Hvilken flagemad-automat kan jeg bruge til 3 ugers fravær?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Goddag,Den automatiske distributør Eheim 3581, som du har valgt, ser ud til at være passende. Her er et andet forslag til en automatisk distributør, der måske passer til dig:https://www.zoomalia.com/animalerie/hydor-distributeur-de-nourriture-a-pile-mixo-p-4947.htmlMed venlig hilsen,Zoomalia-teamet
Joëlle
2 beskeder
joëlle
Hej, er det muligt at fastgøre dette produkt på et åbent plantet akvarium med en glastykkelse på 10 mm? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ja, dispenseren kan tilpasses til et åbent akvarium ved hjælp af et klipsystem. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre