Spørgsmål, produktdiskussioner

10 svar
Maxence
1 beskeder
maxence
Hej, kan jeg erstatte midtergitteret med en plade plexiglas? Tak
Laurence
1 beskeder
laurence
Hej,Ja helt sikkert
christine
3 beskeder
christine
Bonjour, il me semble que cette cage est plus grande, que la cova 67 .Je me trompe ou pas?
celine
4 beskeder
celine
Er skillevæggen aftagelig?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Gitteret til separering kan fjernes. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Brigitte
4 beskeder
brigitte
Kan vi fjerne adskillelsen i midten? Tak
barbara
7 beskeder
barbara
hej kan jeg sætte 6 kanariefugle i dette bur? og hvad er dimensionerne? tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler i stedet 4 kanariefugle. Dimensionerne er 70 x 40 x 70 cm. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Taïna
2 beskeder
taïna
Buret er inddelt Dimensioner: L70xp40xh70cm, da besvarelserne på andre spørgsmål siger det modsatte.
françoise
1 beskeder
françoise
jeg har 2 hanner til en hun kanarie, jeg leder efter et bur med adskillelse. ville denne være passende for dem? tak for dit svar

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre