Spørgsmål, produktdiskussioner Halvcirkelformet gennemsigtig bad
6 svar
1 beskeder
didier
Hej. Jeg har to spørgsmål. Er det et enkeltstående badekar eller kan det adskilles (i to dele)? Er materialet mere i stil med Splash badekarret eller det halvcirkulære blå transparente badekar, som I har på jeres hjemmeside? Mange tak.
1 beskeder
maryse
Hej, jeg har brækket toppen af badekarret, der følger med Savic Lily 50 buret, som jeg købte hos jer i september, og som jeg er meget tilfreds med. Det gør mine to kanariefugle glade. Jeg vil gerne bestille et andet badekar, men jeg ser ikke denne model på jeres side. I har flere modeller, og jeg ved ikke, hvilken jeg skal tage. Tak for jeres hjælp. Maryse
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Bathtub dimensions are the same on most cages, this should fit yours. Sincerely, The Zoomalia team
2 beskeder
ludivine
kan gå til nymfer
11381 beskeder
zoomalia
Hej, dette produkt er faktisk egnet til undulater. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
6 beskeder
nathalie
Hej, jeg vil gerne vide, hvilke af jeres bade der kan passe på Carla-grønburet uden tag, til 2 undulater? Hvis jeg tager 2 bade, er det ikke bedre end et, eller kan jeg kun have et? (for et par undulater) Tak på forhånd
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse bade bør principielt være egnede. For 2 nymfeparakitter anbefaler vi 2 bade. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet