Betaling med kreditkort

olivia
1 beskeder
olivia
Hej, jeg afgiver min ordre hver måned hos jer med det samme kort, og nu har det ikke fungeret i 3 dage. Selv med et andet betalingskort.
Séverine
1 beskeder
séverine
Min kort godkendes ikke. Jeg har prøvet mere end 3 gange, og intet bliver afsluttet, selvom jeg bestiller hos jer hver måned uden problemer.
MARTINE
1 beskeder
martine
Samme problem, jeg har modtaget en e-mail, der fortæller mig at betale med check, men jeg ønsker ikke det, enten kort eller PayPal.
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Hej Martine, Jeg inviterer dig til at kontakte vores kundeservice via formularen tilgængelig på din kundekonto "Kontakt os". Vores konsulenter kan give dig et svar vedrørende denne ordre. Jeg ønsker dig en god dag. Coralie fra Zoomalia
Jacqueline
13 beskeder
jacqueline
Jeg har afgivet en ordre betalt med kort, koden modtaget af banken, men ordren er ikke blevet registreret. Er det en fejl?

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre