Betalingsfrist
5 svar
590 beskeder
zoomalia
Hej Christelle, Tak for din besked. Jeg inviterer dig til at kontakte vores rådgivere direkte via formularerne tilgængelige i din Min konto Serviceklienter. Jeg er desværre ikke i stand til at behandle din forespørgsel fra forummet. En rådgiver vil derefter kunne få adgang til din sag og give et komplet svar vedrørende tilbagebetalingen. Tak for din forståelse og hav en god dag, Coralie fra Zoomalia
2 beskeder
christelle
Hej, jeg har ringet 3 gange til 05 54 54 00 24 på forskellige tidspunkter, men de svarer ikke. Er der en anden måde at kontakte dig på for at løse problemet og få min refusion hurtigst muligt? Tak!
590 beskeder
zoomalia
Hej, Vi beklager ulejligheden forårsaget af den manglende besvarelse af dine opkald. Telefontrafikken kan variere afhængigt af dagene og perioderne, men vær sikker på, at vi gør alt for at besvare vores kunder så hurtigt som muligt. Det er fuldstændigt muligt at kontakte os via de skriftlige formularer tilgængelige under sektionen 'Min konto' under 'Kundeservice'. Vi forpligter os til hurtigt at besvare alle modtagede forespørgsler via denne måde. Tak for din forståelse, og vi står til din rådighed for at løse dit problem så hurtigt som muligt. Coralie fra Zoomalia
2 beskeder
manon
Hej, jeg afgav en ordre den 04 og annullerede den straks, men jeg er allerede blevet opkrævet, hvornår vil jeg blive refunderet
2 beskeder
axel
Hej, jeg har annulleret min ordre, men jeg har ikke modtaget en refusion. Er det normalt, og jeg kan ikke komme i kontakt med kundeservice. Tak, god dag
590 beskeder
zoomalia
Hej, Det er muligt, at der er tale om en anomali. For at kontrollere dette, inviterer jeg dig til at kontakte os via de dedikerede formularer, der er tilgængelige på vores hjemmeside. Vores kundeservice kan dermed behandle din refusionsanmodning hurtigst muligt. Tak for din forståelse, og hav en god dag. Coralie fra Zoomalia