Betalingsproblem
3 svar
1 beskeder
pauline
Siden i går har jeg forsøgt at afgive en ordre, jeg har prøvet at betale med flere kreditkort, men hver gang kommer der en fejlmeddelelse. Jeg har dog ikke noget problem, når jeg bestiller ting på andre sider. Er der et problem?
590 beskeder
zoomalia
Hej Pauline,Har du tænkt på at tømme dine cache på din computer?For at gøre det:* Klik på de tre små prikker øverst på din skærm* Flere værktøjer* Ryd browsingdataDu er velkommen til at kontakte os, hvis behovet opstår, så vil vi hjælpe dig med at få det afsluttet :)hav en rigtig god dag,Venlig hilsen, Aurore fra Zoomalia
1 beskeder
corinne
Hej, jeg kan heller ikke foretage en bestilling. Den bliver ved med at sige, at adgangskoden og e-mailadressen er forkerte. Hvad skal jeg gøre, jeg ved ikke, hvor jeg skal kontakte dem.
590 beskeder
zoomalia
Hej,jeg beklager ulejligheden.For at hjælpe dig bedst muligt, inviterer jeg dig til at kontakte vores kundeservice via formularen tilgængelig på din konto :- Min konto- Se alle mine ordrer- KundeserviceVores rådgivere vil give dig et svar og en løsning, når din forespørgsel er modtaget.Hav en god dag!Coralie fra Zoomalia