Spørgsmål, produktdiskussioner BF PETFOOD - BIOFOOD Loppe- og Tæge Tabletter med laks til hund
12 svar
2 beskeder
chloé
Hej, ved en fejl har jeg bestilt dette hundeprodukt, men det er det til katte jeg skulle have. Er det muligt at administrere det til katte, ved f.eks. at reducere dosis? Jeg takker for dit svar.
4 beskeder
marie christine
Ja, men sørg for at beregne din kats vægt og giv virkelig meget lidt!
2 beskeder
marie-odile
Kan man give Biofood-loppemidler og flåtetabletter i tillæg til et antiparasitært halsbånd?
1 beskeder
guy
Hej, jeg kombinerer de to på en tysk hyrde. Uden problemer.
1 beskeder
loïc
Hej, er hvidløg giftigt for hunde eller ej. Tak.
1 beskeder
pascal
Fra vores side foretrækker vi ikke at sætte en halskæde på og give ham en pille. Men denne form for behandling er der ikke for mange problemer med. Dette produkt er ikke særlig effektivt, vi vil genoptage den behandling vi havde før, som er hundrede gange mere effektiv.
2 beskeder
cecile
Ja, det er ikke uforeneligt, for mit vedkommende behøver jeg ikke at kombinere, tabletterne er effektive, og mine hunde tror hver gang, at det er godbidder.
2 beskeder
sylviane
Hej, er dette produkt virkelig effektivt til at dræbe flåter og lopper? Med venlig hilsen Fru Métayer Sylviane

1 beskeder
letitia
Hej,Jeg tror, at dette kun er et frastødende middel, fordi det indeholder hvidløg.. Personligt drysser jeg hvidløgspulver på min hunds mad, og det har den samme effekt..
2 beskeder
yamina
Hi, these are indeed tablets to deworm my 40 kg dogs, so 8 tablets should be given, but is it once a year or not, please, thank you
4 beskeder
marie christine
Hej Læs brugsanvisningen omhyggeligt, det er per dag! Især i månederne, hvor flåter selvfølgelig er til stede!