Spørgsmål, produktdiskussioner Blanding af frø til turtelduer
5 svar
4 beskeder
sophie
Hej, med hensyn til mig, har jeg været nødt til at købe 5 poser på 1 kg på grund af udsolgt af 5 kg posen ... Betalt også dyrere
1 beskeder
odile
Jeg måtte også tage flere poser. Det er en skam, at der ikke systematisk er poser på 10 eller 12 kg med en engrospris.
1 beskeder
jean-luc
Når der er udsolgt, er der andre mærker, der er lige så gode, og jeg veksler mellem to forskellige poser på 5 eller 12 kg... Jeg bestiller en gang om måneden, og jeg må have heldet med mig, da jeg altid får mindst 5 kg... Held og lykke til de andre... Fred med fuglene...
3 beskeder
ruri
måske afvikler de således lagrene af små tasker, der ikke er blevet solgt, men i hvert fald bliver de produkter, vi leder efter, genopfyldt efter et stykke tid
1 beskeder
michel
Jeg er konstant frustreret, hver gang jeg bestiller dette produkt, er det enten ikke på lager, eller der er ikke nok. Det har stået på i måneder. Hvad skal jeg gøre? Hvor kan jeg finde det? Det er håbløst, jeg venter på et lille svar fra jer! Sidste ordre: bestilte 2 sække, modtog 1! Den ordre før bad jeg jer ringe tilbage, når I havde modtaget flere, men ingen ringede. Desuden sender I mig en e-mail for at bestille mere…?? Vær venlig at fortælle mig, hvornår jeg kan bestille 2 sække på 12 kilo duefrø, ellers vil jeg ikke genkende jer igen……det er ikke ondt ment!
1 beskeder
daniel
Valget var begrænset, jeg skulle bestille 2 sække á 10 kg; leveringstiden var 15 dage (sandsynligvis på grund af virussen) Med venlig hilsen