Spørgsmål, produktdiskussioner
40 svar
1 beskeder
manon
Har du grønne erstatningsstænger til den ældre version af buret? Ha en god dag

6 beskeder
valérie
Hej, jeg vil gerne vide, om dette bur er egnet til 2 deguer? Da jeg har set, at både trapperne og en del af rammen er lavet af plastik, har jeg mine tvivl. Risikerer de ikke at gnave i det? Mange tak
1 beskeder
sonia
Hej, selvfølgelig spiser Octo plastik, men buret er super godt for dem, så du skal bare erstatte plastik med træ. Med venlig hilsen
1 beskeder
amelie
Hej, kan du fortælle mig, hvornår dette bur vil være på lager igen? Med venlig hilsen
3 beskeder
alice
Jeg skal bestille et bur, men jeg har absolut brug for farven fra billedet, nemlig blå. Er det muligt at nævne dette til leverandøren, så jeg er sikker på, at jeg modtager den rigtige farve?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre er det ikke muligt at vælge farven på dette bur. Venlig hilsen, Team Zoomalia
3 beskeder
alice
KAN man vælge en bestemt farve, hvis man ønsker det?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, der er kun en farve tilgængelig for dette bur i øjeblikket. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
sophie
Hej, er det muligt kun at bestille hjulene til dette bur? Tak. Hav en god dag
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hjulene kompatible med dit bur er tilgængelige efter bestilling under referencen 74862.https://www.zoomalia.com/animalerie/kit-roues-de-remplacement-pour-cages-ferplast-p-32654.html Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet

2 beskeder
stephen
Hej, er etagerne hvide eller grønne i farven?
11381 beskeder
zoomalia
Hejsa, Farven varierer afhængigt af leverandørens leverancer. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia

2 beskeder
stephen
Hej, Er etagerne hvide eller grønne? Der er en forskel i farven mellem præsentationsfotoet og billederne fra køberne. På forhånd tak.
1 beskeder
lesly
Hej, jeg har lige modtaget buret, og jeg forstår det ikke; alle siger, det er nemt at samle, men jeg kan ikke få bunden af buret samlet. De plastikhjørner strammer under samlingen. Jeg blev nødt til at bruge en hammer for at sætte de første på, men problemet er, at de sidste to hjørner strammer så meget, at de knækker! Jeg er meget irriteret på grund af den oprindelige pris på 299 euro for buret. Har I ændret formen på hjørnerne?
1 beskeder
oubidou
Går chinchillaer gennem rør? Fordi de er større end rotter eller fritter!
11381 beskeder
zoomalia
Hej,
Denne bur skulle passe til dine chinchillaer.
Med venlig hilsen,
Sandy fra Zoomalia
Denne bur skulle passe til dine chinchillaer.
Med venlig hilsen,
Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
audrey
Hej, jeg har en degus, og jeg ønsker at få en til. Tror du, at hvis jeg tilføjer flere hylder og andet til tremmerne i dette bur, vil det være egnet til degus?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur skulle egentlig passe godt. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
2 beskeder
rafi
Hej, kan jeg sætte en hamster i denne bur?
13 beskeder
floriane
Hej, jeg har to degus, der snart er 6 måneder gamle. Er buret passende til dem? Jeg er bange for, at de vil bide alt plastik i stykker, og samtidig kan jeg ikke finde et bur inden for mit budget (200 euro), der kan modstå deres tænder. Hvad synes du? Er det passende? Kan man udskifte platformene og ramperne? (udskiftningsdele) Tak fordi du svarer!
1 beskeder
coralie
Hej, hvordan rengøres buret, for jeg har læst på mange fora, at man skal skille det ad?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Til rengøring skal du adskille toppen fra bunden. En dør ovenfor letter rengøringen af elementer i højden. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
11 beskeder
mel
Hej, kan jeg tilføje et MEGET STORT FURET BUR som en tredje bur ovenpå med jeres tårnsystem? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Buret er ikke beregnet til dette formål. Hvis du ønsker et bur med tre etager, anbefaler vi i stedet denne type bur: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-pour-lapins-cobayes-et-furets-tommy-82-c3-3-etages-bleue-p-16759-c-139.html Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
11 beskeder
mel
Hej, reserver venligst en til mig, tak ;)
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan desværre ikke reservere noget for dig. For at købe et, skal du registrere dig på vores hjemmeside og derefter afgive en ordre. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
11 beskeder
mel
Hej, er de to bakker endelige udtræksbare, eller kan de fjernes ved blot at sortere, eller skal man "skille ad" i buret?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For rengøring skal du adskille toppen fra bunden. En dør ovenpå gør det lettere at rengøre de højtplacerede dele. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
11 beskeder
mel
Hej, hvor længe varer rabatten på -35 %? Jeg køber den i september, men hvis det koster 299 euro, så er det ikke aktuelt, vel?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur vil blive solgt til denne pris, så længe lager haves. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
2 beskeder
catherine
Hello, can the floors be closed? I would like to separate the males and the females
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den øverste bakke har et hul, hvor røret fastgøres, og det er ikke meningen, at det skal dækkes til. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

1 beskeder
natacha
hej, jeg ville gerne vide, om en fritte på 3 kg kan komme igennem rør, tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der burde i princippet ikke være noget problem for din ilder, da det er et bur, der er specielt designet til ildere, rotter og chinchillaer. Nogle internetbrugere er faktisk meget tilfredse. Med venlig hilsen, Zoomalias team.