Spørgsmål, produktdiskussioner Gnaverbur - 99 cm - Maxi Duna Multy
20 svar
1 beskeder
gaelle
Hej, jeg vil gerne vide, hvilken platform eller lille hus til en dværgkanin, jeg kan placere i dette bur, da der ikke er nogen tilbehør inkluderet. Tak
1 beskeder
eda
Jeg har brug for hjælp, jeg kan ikke få købt denne bur, hver gang jeg validerer det, bliver jeg sendt til startsiden, hvorfor?
1 beskeder
jean
Hello, everyone My name is Jean Of course, you can buy it and do it, but can you guarantee that there will be no major risk of rats in the future? I faced the same issue when raising rabbits, dealing with a rat infestation. However, a friend recommended an effective product to eliminate rats if you are currently facing this problem.
2 beskeder
louise
Hejsa, passer dette store bur til mus? Risikerer de at komme igennem tremmerne på toppen? Tak

13 beskeder
manon
Hej, I denne måned april 2022, hvad er farven på skraldespanden venligst? Tak
1 beskeder
magali
Hej, Er buret leveret med et høhæk og et hus?Hvad er leveringstiden?Jeg læser kommentarerne, og nogle af dem er skræmmende, kan jeg kontakte dig i tilfælde af problemer? Er bakken godt tilpasset til plexidelen?Tak
11381 beskeder
zoomalia
Denne bur leveres uden udstyr. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
3 beskeder
julie
Hej, jeg har lige modtaget buret og vil gerne vide, om det er normalt, at der ikke er noget til at fastgøre buret på siderne eller i toppen???
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur har to fastgørelsespunkter på de korte sider til at forbinde de øvre og nedre dele med hinanden. Med venlig hilsen, Zoomalias team

1 beskeder
caroline
Hej, er der en vandflaske, der kan passe på dette bur????
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Du kan bruge en sutteflaske med sugekop (ref 65731) eller en lille skål fyldt med vand. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
marine
Hej, er det muligt at sætte hjul på dette bur? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Desværre er det ikke muligt at tilføje hjul til dette bur. Med venlig hilsen, Zoomalias hold
1 beskeder
91491
Hej, er der en åbning på siden til kaninens udgang?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er ingen åbning på siden. Venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

1 beskeder
axelle
hej, ville jeg gerne sætte mine ørkenrotter derinde, ville det være muligt?
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Du kan helt sikkert installere ørkenrotter i dette bur. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
1 beskeder
aurélie
hej, kan du fortælle mig, om det ville være egnet til et par voksne rotter. venligst.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, til jeres par af voksne rotter, ville denne bur ikke være høj nok, den måler 19 cm i højden, de ville risikere ikke at kunne stå oprejst og more sig som de ønsker. Jeg vil anbefale "cage zoozone" i stor model, som vil være mere egnet til voksne. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet