Spørgsmål, produktdiskussioner
17 svar
1 beskeder
marielle
Hej, Findes der adskillelsesgitre til dette bur? Vores to marsvin slås og kan ikke blive i det samme rum. Tak til dig. Venlig hilsen,
1 beskeder
matthieu
Hej, jeg ville gerne have svaret dig, jeg bestilte buret den 20. december 2020 og venter stadig på leveringen. Alligevel fik jeg det leveret til byens postkontor på grund af de gode åbningstider, de tilbød. Jeg ved stadig ikke, hvor min ordre er i dag, og har ingen nyheder fra Zoomalia undtagen kommercielle henvendelser. Kort sagt, ikke særlig tilfreds med denne platform og beklager, at jeg ikke kan give dig oplysninger.
1 beskeder
raphael
Hej, jeg har modtaget en e-mail, der siger, at jeg kan betale i 2 eller 3 rater uden ekstra omkostninger. Men for dette produkt er det ikke en mulighed, selvom jeg gerne vil købe det.
2 beskeder
nina
Hej, jeg har bestilt dette bur, og jeg har modtaget det med 4 små ting, der er fastgjort, som jeg formoder skal løsnes, men jeg ved ikke, hvad de skal bruges til... tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, det er svært at svare uden at se de pågældende genstande. Vi anbefaler, at du kontakter vores kundeservice og kontakter dem via din ordreoversigt. Med venlig hilsen, Zoomalias team
1 beskeder
céline
bsr, Nina, jeg tror, du taler om plastikvinklerne.. de skal placeres i hvert af krogene på bakkerne og klikkes ind i burgrillerne, det sikrer deres fastholdelse.. kig nærmere på buret på billedet eller et andet, så vil du kunne se dem ;)

1 beskeder
aymy
Hej, åbner buret foran? og hvad er dens rigtige dimensioner? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dimensionerne på dette bur er 118 x 64,5 x højden 47 cm. Det har to åbninger: en på toppen og en foran. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
christelle
Hej, jeg vil gerne vide, om I stadig har farven som på billedet på lager, og hvis ja, hvordan jeg kan bestille buret i denne farve. Med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur er i farven WARM GREY (varm grå) Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
andy
Hej, er farven på dette bur på billedet identisk med produktet? Tak for din hjælp.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Farverne kan variere afhængigt af leveringen fra vores leverandør. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

3 beskeder
severine
Hej, vil dette bur være egnet til 2 hanmarsvin, i betragtning af at det vil blive udvidet med en gård, så de har mere plads ???? På forhånd tak! :)
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur er velegnet til dine to marsvin. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
1 beskeder
gregoire
Hej, jeg vil gerne vide, om hjulunderstøttelse til Ferplast-bure passer til dette, tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det anbefales at bruge en support fra samme mærke. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
cécilia
Hej, er burens tremmer faktisk sølvfarvede?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Faktisk er tremmerne sølvfarvede. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia