Spørgsmål, produktdiskussioner ZOLIA JACO bur for papegøje - 164cm

40% kunder

anbefaler dette produkt

17 svar
mireia
2 beskeder
mireia
Hej, jeg har dette bur og vil gerne vide, om det er muligt at få en siddepind som dem, der følger med, da min er knækket. Med venlig hilsen
Jerome
1 beskeder
jerome
Hej, får I andre bure med samme dimensioner og til samme pris? Med venlig hilsen
Aurelie
1 beskeder
aurelie
Hej, Jeg ved, at dette er den foreslåede mindre model til nymfekakaduer, men jeg finder modellen for lille. Jeg vil gerne have denne model i en større størrelse til mine nymfekakaduer. Hvilken risiko er der? Tremmerne er 2,5 cm, men det er stadig for småt til, at den kan komme igennem, ikke? På forhånd tak.
jerome
1 beskeder
jerome
Er det ikke for stort til at rumme én conure, en lille papegøje, eller hvad foreslår du som bur? Venlig hilsen
Loïc
2 beskeder
loïc
Hej, dette bur kan passe til nymfeparakitterne.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder denne bur til din nymfeparakit, da afstanden mellem stængerne er for stor. Vi anbefaler følgende bur, som vil være mere passende: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-youyou-pour-perroquet-moyen-et-grande-perruche-p-27899.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Julien
1 beskeder
julien
Hej, jeg leder efter et bur til at passe mit afrikanske grå papegøjepar i en uge, kan det passe til dem? Venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, denne bur bliver for lille til et par. Med venlig hilsen, Holdet fra Zoomalia
JOSETTE
3 beskeder
josette
Hej, jeg vil gerne vide, om I snart modtager Jaco-buret, tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre har vi ikke en præcis dato for, hvornår produktet eventuelt vil være tilbage på siden i dag. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
Bastien
3 beskeder
bastien
Hej, jeg vil gerne vide, om denne bur ville være passende til to blåpandet amazonepapegøjer. På forhånd tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur er egnet til en blåpandet amazonepapegøje. Det vil være for lille til to fugle, medmindre de tilbringer det meste af deres tid halvfri med et åbent bur, der kun bruges til hvileperioder. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
Rudy
1 beskeder
rudy
Hej, jeg vil gerne bestille dette bur, men når jeg bekræfter min kurv, er leveringen ikke gratis, er det normalt? Tak for dit svar
marina
1 beskeder
marina
hej, ville dette bur være egnet til en ara arauna? tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur er egnet til mellemstore papegøjer, såsom en Grå Jaco. Du kan bruge den til din ara, hvis den lever i delvis frihed og har mulighed for at gå ind og ud, som den vil. Ellers vil den være for lille til, at den kan tilbringe 24 timer i den. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Mélodie
2 beskeder
mélodie
Hej, Kan dette bur være egnet til at holde nymfeparakitter eller undulater med hensyn til afstanden mellem stængerne? På forhånd tak for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For nymfekakaduer, anbefales det at have en gitterafstand på 1,5 til 2 cm maksimalt. For undulater anbefales en gitterafstand på 1 til 1,5 cm maksimalt. Vi anbefaler i stedet denne model, hvis du ønsker et bur til papegøjer: https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-youyou-pour-perroquet-moyen-et-grande-perruche-p-27899.html
Med venlig hilsen,
Zoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre