Spørgsmål, produktdiskussioner Caprina 3&4 Pellet Country's Best Foder til hjorte
3 svar
1 beskeder
lolita
Hej, Hvad er forskellen mellem CAPRINA og CAPRIFLOC MUESLIE?
Jeg har lige fået to små dværg geder, der er 1,5 år gamle, og som indtil nu har spist hvede. Men jeg har set på Internettet, at hvede ikke anbefales til geder, så jeg har købt piller, men de vil ikke spise det. Er CAPRINA kun piller, eller er det en blanding af korn? Og CAPRIFLOC, er det stadig anbefalet, da de er 1,5 år gamle? Tak for dit svar. Vh
Jeg har lige fået to små dværg geder, der er 1,5 år gamle, og som indtil nu har spist hvede. Men jeg har set på Internettet, at hvede ikke anbefales til geder, så jeg har købt piller, men de vil ikke spise det. Er CAPRINA kun piller, eller er det en blanding af korn? Og CAPRIFLOC, er det stadig anbefalet, da de er 1,5 år gamle? Tak for dit svar. Vh
11381 beskeder
zoomalia
Hej, CapriFloc müsli er kun for unge dyr og er ikke egnet til dine voksne geder. Caprina er en foder til voksne, som kun består af pellets. Du kan supplere med korn såsom byg og majs. Husk at den primære føde skal være græs eller, hvis dette ikke er muligt, hø. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
marion
Hej, jeg kan se, at en gris er afbildet på pakken. Jeg er på udkig efter en passende og overkommelig mad til min tre måneder gamle göttingen-gris, er den mad, I tilbyder, også velegnet til minigrise? Disse fødevarer er sjældne varer (et marked at udnytte, du ville finde mange kunder, hvis du tilbyder overkommelige priser). Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dyrene på billedet er kun der for at illustrere pakken. Dette foder er primært beregnet til geder og hjorte. Men vi vil undersøge din forespørgsel og undersøge foder til grise. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet