Spørgsmål, produktdiskussioner Cykeltrailer - 3 størrelser tilgængelige

86% kunder

anbefaler dette produkt

29 svar
Catherine
1 beskeder
catherine
Hej, på min cykel (elektrisk) er mine hjul 20 tommer, er det kompatibelt? tak
Alain
1 beskeder
alain
Hej, vi har 2 yorkshires, begge 10 kg. Hvilken trailer kan I anbefale os? Det er primært for størrelsen. Er varen tilgængelig i en butik nær Soustons eller online? Tak
Rachel
1 beskeder
rachel
Hej, jeg ville gerne vide, om man kan få en beskyttelse mod regn. Jeg planlægger at tage afsted i flere dage og ville gerne vide, om der findes en regnbeskyttelse. Tak
marie
1 beskeder
marie
jeg tror ikke, i hvert fald ikke på hjemmesiden. Jeg bekræfter, at traileren ikke er vandtæt.
Alexandre
2 beskeder
alexandre
Hej, jeg har en hvid schæferhvalp (hun). Hvilken størrelse anbefaler I til hende, når hun er voksen? Hun kommer til at veje omkring 25-30kg. Tak på forhånd!
Dominique
1 beskeder
dominique
Hejsa, 1- Min store blandede hund, en hyrde-bokser krydsning, men meget større end sine forældre, vejer 35 kg og måler 109 cm i længde (medregnet forben og naturligt krøllet hale), men jeg har problemer med at måle ham, når han ligger "i en cirkel". Tror du, at størrelse L ville være tilstrækkelig? 2- Skal man helt fjerne baghjulet for at montere fastgørelsen på cyklen (elektrisk) eller blot skrue den ydre hjulfiksering af? På forhånd tak!
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er svært at svare på dit spørgsmål vedrørende størrelsen, måske kan du tage hendes kurv som model for at give dig en mere præcis idé? Med hensyn til installationen af traileren, skal du blot fjerne møtrikken for at sætte anhængerfæstet på plads. Det er derfor ikke nødvendigt at fjerne hjulet. Med venlig hilsen Team Zoomalia
KRISTLE
1 beskeder
kristle
Hej! Er det muligt at skaffe 2 korte snore specielt til trailer, da min hund ikke ønsker, at vi lukker nettet foran hende (hun forsøger at åbne det, og I kan forestille jer, hvad hendes klør har forvoldt på to korte ture), virker hun meget mere komfortabel, når hun er i det fri, men det betyder, at vi skal sikre hende på en sikker måde... Tak på forhånd for jeres svar,
MARION
1 beskeder
marion
Hej, er det nødvendigt at købe et monteringssystem til cyklen, eller er det inkluderet? Jeg forstår ikke, hvad trækstangen refererer til.
Odile
1 beskeder
odile
God aften. Jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg skal tage størrelse M eller L til to hunde – den ene vejer 16 kg, og den anden er en hvalp, men vil veje omkring 10 kg som voksen. Hvilken størrelse skal jeg vælge?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse M vil være tilstrækkelig, så længe de to hundes vægt ikke overstiger 30 kg. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
FRANCOIS
1 beskeder
francois
Hej, jeg har 2 franske bulldogs, der vejer 12 og 14 kg. Hvilken størrelse skal jeg vælge? Hvad er vægten og de indvendige mål for størrelserne M og L? Tak.
evelyne
1 beskeder
evelyne
for en shih tzu på 8 kg, hvilken størrelse anbefaler I at tage? På forhånd tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse S vil være passende for din hund. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Liliane
1 beskeder
liliane
Hej
Hvad er vægten af cykeltraileren i størrelse S, og hvad gør man med hjulene, når traileren er foldet? Skal de tages af?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vægten af traileren er 13,06 kg. Hjulene skal fjernes, de har et klipsystem, der gør dem lette at fjerne. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Laure
3 beskeder
laure
Hej, hvilken størrelse anbefaler du til 2 Cavalier King Charles spaniels på 14 og 11 kg, så de er komfortable med pladsen i kabinen osv.?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelsen M vil passe. Venlig hilsen, Zoomalia-holdet
Elodie Isabelle
2 beskeder
elodie isabelle
Hej, hvilken størrelse anbefaler du til en fransk bulldog? Jeg er i tvivl mellem størrelse S og M. Vh
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, du skal tage referencen 66509, størrelse S. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
jacqueline
1 beskeder
jacqueline
HEJ, JEG LEDER EFTER EN CYKELTRAILER TIL EN GAMMEL HUND PÅ 50 KG. MED ADAPTER TIL KLAPVOGN. HVILKE REFERENCER, TAK? VI SES SNART
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre har vi ikke en trailer til hunde over 40 kg. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
clément
2 beskeder
clément
kan den bære op til 17 kilo?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Størrelse M kan bære op til 30 kg og størrelse L op til 40 kg.Med venlig hilsen,Zoomalia teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre