Spørgsmål, produktdiskussioner Reptil'us Sunshine Shower Opvarmning pære UVA E27

97% kunder

anbefaler dette produkt

27 svar
patricia
2 beskeder
patricia
Pæren gik i stykker på mindre end 24 timer!!
Cecilia
1 beskeder
cecilia
Hej, er denne pære egnet til en pogona med hensyn til UVB niveau?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For en pogona anbefaler vi brugen af en UVB 10.0 pære, som vil være mere egnet til at give et korrekt UVB-tilskud. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
Patrick
1 beskeder
patrick
Hej, kan vi bruge denne pære i støtte af lampe i keramik Reptilus Glow Light og producerer den meget varme? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan bruge denne pære med denne sokkel. Denne pære er ikke en varmepære, men en UV-pære, den afgiver ikke varme. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
joseph
11 beskeder
joseph
Leverer denne pære varme?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære producerer også varme, faktisk. Med venlig hilsen Zoomalia-holdet
joseph
11 beskeder
joseph
HejDenne pære udsender UVB-strålerTak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære erstatter dagslys, den udsender både UVA og også UVB. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
joseph
11 beskeder
joseph
Kan vi sætte denne pære på en skrivebordslampe? Tak
JEAN BAPTISTE
1 beskeder
jean baptiste
God aften. Er denne type pære kompatibel med Exoterra top-galleriet med to fatninger? Jeg leder efter en pære for at give lidt varme til mit terra for dendrobater. Tak på forhånd.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære er kompatibel med Compact Top-galleriet, der accepterer alle E27-sokler. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
patricia
2 beskeder
patricia
Hej, kan jeg bruge det til en elaphe i stedet for et neon, da jeg er ved at lave et andet terrarium, tak.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre