Spørgsmål, produktdiskussioner Reptil'us Sunshine Shower Opvarmning pære UVA E27
27 svar
2 beskeder
patricia
Pæren gik i stykker på mindre end 24 timer!!
1 beskeder
cecilia
Hej, er denne pære egnet til en pogona med hensyn til UVB niveau?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For en pogona anbefaler vi brugen af en UVB 10.0 pære, som vil være mere egnet til at give et korrekt UVB-tilskud. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet

1 beskeder
patrick
Hej, kan vi bruge denne pære i støtte af lampe i keramik Reptilus Glow Light og producerer den meget varme? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan bruge denne pære med denne sokkel. Denne pære er ikke en varmepære, men en UV-pære, den afgiver ikke varme. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
11 beskeder
joseph
Leverer denne pære varme?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære producerer også varme, faktisk. Med venlig hilsen Zoomalia-holdet
11 beskeder
joseph
HejDenne pære udsender UVB-strålerTak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære erstatter dagslys, den udsender både UVA og også UVB. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
11 beskeder
joseph
Kan vi sætte denne pære på en skrivebordslampe? Tak
1 beskeder
jean baptiste
God aften. Er denne type pære kompatibel med Exoterra top-galleriet med to fatninger? Jeg leder efter en pære for at give lidt varme til mit terra for dendrobater. Tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pære er kompatibel med Compact Top-galleriet, der accepterer alle E27-sokler. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
2 beskeder
patricia
Hej, kan jeg bruge det til en elaphe i stedet for et neon, da jeg er ved at lave et andet terrarium, tak.