Spørgsmål, produktdiskussioner Thermostat DT Control Timer Reptil'us
42 svar
1 beskeder
alicia
Hej, Er denne termostat kompatibel med ExoTerra varmetæpper? Tak.
2 beskeder
marie
HejJa fuldstændig kompatibel uden problemer, det er det jeg har, det er fantastisk, jeg er meget tilfreds med det, jeg vil ikke tøve med at anbefale
2 beskeder
théo
Hej, er det muligt at bruge termostaten med en keramisk pære, eller fungerer den kun med en varmemåtte? Tak. Rediger: Jeg præciserer mit spørgsmål, da det ser ud til at blive misforstået. Jeg vil gerne sætte en keramisk pære i stedet for varmemåtten til varme (en keramisk pære bruges ikke til belysning). Det, jeg gerne vil vide, er, om det er muligt at få den keramiske pære til at fungere på den første stikkontakt på samme måde som varmemåtten (og derfor beholde den anden kontakt til at tilslutte en pære til lys).
1 beskeder
aurélie
Hej, den har en dobbeltstikkontakt. Jeg bruger en til den opvarmede måtte og den anden til lampen.
1 beskeder
aurélia
en keramisk varme pære fungerer perfekt på stik 1 af termostaten, den 2. er til belysning.
2 beskeder
marie
Ja, to er ikke noget problem, jeg har tæppet og UV-lampen
2 beskeder
celine
Hej, Temperaturen både dag og nat er fastlåst på 20 °C. Hvad skal jeg gøre....Venlig hilsen Céline
4 beskeder
nicolas
Hej, du kan se denne forklaringsvideo for at justere din termostat: https://youtu.be/DicII7aR6UI Med venlig hilsen, Nicolas.
1 beskeder
hugo
Min er blokeret mellem 49 og 50 grader i løbet af dagen, og jeg kan umuligt få den lavere. Hvordan skal jeg gøre? Jeg har prøvet alt, jeg bliver skør.
1 beskeder
ahmed
Jeg vil gerne vide, hvornår dette produkt vil være på lager igen, da det har været utilgængeligt i lang tid. Tak.
2 beskeder
morgane
Hej, Jeg har installeret mine termostater, men da natten faldt på, slukkede mine LED-lamper ikke, jeg var nødt til at trække dem ud, da jeg ikke kunne finde ud af, hvor problemet kom fra. Derfor vil jeg gerne vide, om jeg har monteret dem forkert i mine stikkontakter, eller om jeg har programmeret dem forkert? Er de to stikkontakter forskellige? På forhånd tak.
1 beskeder
grégory
Hej, ja, der er en mening med stikkene, vend din tilslutning, og det skulle gå Fint god dag
1 beskeder
mickael
Jeg har modtaget to termostater; en fungerer, og den anden opfører sig underligt. Det er umuligt at få fat i kundeservice, det er et stort rod hos Zoomalia....
1 beskeder
theo
Hej, når termostaten går fra nattilstand til dagtilstand, altså fra indstillet 26°C til 32°C, stopper alarmen ikke med at aktivere morgen og aften, da der er en forskel på 5°C. Hvordan kan jeg løse dette problem?
2 beskeder
james
Du har sikkert programmeret alarmen. Bare sæt den til 00:00. Med venlig hilsen
1 beskeder
philippe
Hej, jeg kan ikke længere indstille temperaturen dag eller nat over 7 grader, det er som om den er låst. Kan den nulstilles? Tak for dit svar.
1 beskeder
sandrine
Hej, jeg kan ikke indstille temperaturen over 3 °C. Hvad skal jeg gøre?
1 beskeder
quentin
Hej, kan man programmere en varme lampe til dag/nat på en stikkontakt og så en UV neon til dag/nat på den anden stikkontakt? Tak
3 beskeder
ferry
Termostaten styrer faktisk temperaturen ved at tænde og slukke for varmen, og ikke kun alarmere ved forskelle.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne termostat kan opretholde de temperaturer, den er blevet programmeret til. Med venlig hilsen Zoomalia teamet

2 beskeder
martial
Hej, kan vi placere to varme tæpper oven på hinanden?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er helt muligt at tilslutte to varme måtter til din termostat. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
6 beskeder
sarah
Hej, er det muligt at programmere denne termostat til forskellige dag/nat-temperaturer?
11381 beskeder
zoomalia
"Hej, Denne termostat gør det muligt at programmere dag/nat temperaturer. Med venlig hilsen, Holdet fra Zoomalia"
1 beskeder
flavien
Hej, kan sonden placeres i vand uden problemer? På forhånd tak, venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Du kan sænke sonden ned. Kabinettet skal dog holdes tørt. Vh, Teamet Zoomalia