Spørgsmål, produktdiskussioner Collier de dressage CANICOM 800
12 svar
1 beskeder
anne
Hej, jeg leder efter et meget effektivt halsbånd til en bortløbende australsk hyrdehund... er denne model egnet til ham? Han har rimelig langt hår.
1 beskeder
ludovic
Hej, jeg har to Bernese Mountain Dogs på 1 år, der løber efter folk, en kat, en hund osv. i det fjerne. Jeg har brug for en simpel enhed med to halsbånd. Jeg har set, at man kan tilføje et halsbånd til dette produkt, men vil stødudladningen være fælles, eller kan enheden sende udladninger separat til hvert halsbånd? Jeg vil også gerne vide, hvilke ekstra halsbånd der er kompatible med denne model.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Med Canicom 800 kan du faktisk få 2 halsbånd; fra fjernbetjeningen kan du vælge, hvilket halsbånd du vil styre.----- Med hensyn til dette meget specifikke spørgsmål om brugen af Canicom 800 og tilføjelsen af et halsbånd, anbefaler vi at ringe til Num'Axes' nummer nedenfor for at få hjælp til at vælge det bedst egnede træningshalsbånd. Du kan derefter inden problemer bestille det rigtige produkt gennem os igen. Tlf: 02 38 63 64 40 Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
4 beskeder
jenny
Hej, min hund adlyder godt, men så snart vi går en tur og han ser et andet dyr, adlyder han mig ikke længere. Er et halsbånd passende? Min hund er en Eurasier, vil pelsen være en hindring for den elektriske strøm eller ej? Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette halsbånd burde passe til din hund, til trods for dens lange pels. Venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
muriel
Er det en elektrisk udladning?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette halsbånd er faktisk et elektrisk afladningshalsbånd. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
arnaud
Hej, jeg har en 3 år gammel argentinsk mastiff, og efter et års fravær på grund af arbejde, lytter hun slet ikke til mig, når jeg kalder. Jeg overvejer at investere i denne model. Ville det passe til min hund? Er hun ikke for gammel til det? På forhånd tak for dine svar. Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Ce collier Canicom peut se régler, vous mettez donc la puissance que souhaitez (15 niveaux différents). Son âge n'est pas un souci. Cordialement. L'équipe de Zoomalia.
2 beskeder
christophe
kan man bruge halsbåndet canicom 200 first n cd144980,c200fa08822 som et andet halsbånd og styre begge med fjernbetjeningen fra år 2007
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Du vil gerne vide, om fjernbetjeningen til Canicom 200 kan styre Canicom 800? Med venlig hilsen,Team Zoomalia