Spørgsmål, produktdiskussioner Ergo Feeder - Skåle til hunde med gigt
13 svar
1 beskeder
emmanuelle
Hej Er en genopfyldning i gang for model xl? Hvad er dens højde? Tak på forhånd.

13 beskeder
aurelie
Hej, hvilken model skal man vælge til en bokser?Tak for dit svar.
1 beskeder
julie
Hejsa, min Gibs (belgisk malinois, der er større og højere end standarden) har virkelig taget godt imod denne enhed. Jeg tog den i størrelse L, jeg tror, det passer til en bokser :) Jeg er 1,77 m, og Gibs når mig til midt på låret ved manken... med hensyn til størrelsen på skålene er der ingen problemer, da han får 2 rationer, en om morgenen og en om aftenen, for han er en grådig type XD
1 beskeder
sonia
Hej, til en boxer synes jeg, at størrelsen XL er bedst. For 3 år siden valgte jeg det til min husky. Super god pasform til ham. På nuværende tidspunkt har jeg en L til min hund, som er en krydsning mellem en australsk hyrde - jack russel. Til sammenligning er jeg 1,65 m høj, min husky nåede mig over knæet, og min Fuji når mig under knæet. Det kan nogle gange hjælpe til sammenligning.
1 beskeder
sabrina
Hej, du skal tage den store model (28 cm). Jeg har 3 hunde i forskellige størrelser, og selvom stativet er stort, er skålene til hunde i mellemstørrelse. Venlig hilsen
1 beskeder
marie christine
Hej, XL-modellen, 28 cm høj, er bedre; skålen er bredere = bedre greb om maden, og 1500 ml vand er perfekt til dagen. Hav en god dag!
1 beskeder
mathilde
Den højeste er 28 cm, det var den jeg tog til min boxer i november, som vi mistede i december
1 beskeder
manon
Godaften, jeg har den mindste til min terrierblanding, for en stor hund ville jeg snarere sige at tage den største af skålene.
1 beskeder
emmanuelle
Hej, jeg har en samojed, og jeg tog den store model. Det er perfekt for ham.
1 beskeder
patrick
For en bokser model XL Det er den model jeg har til min Weimaraner.

13 beskeder
aurelie
Hvilken model skal jeg vælge til en boxer?Tak for dit svar
1 beskeder
danielle
Hej, jeg vil gerne bestille denne skål til hunde, der lider af gigt, kan du venligst fortælle mig, hvornår I får dem på lager? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, denne skål er ved at blive genopfyldt. Den vil være tilgængelig om cirka ti dage. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet