Spørgsmål, produktdiskussioner

100% kunder

anbefaler dette produkt

Udtalelse 5 5.0/52
35 svar
Monique
2 beskeder
monique
er dette bur foldbart?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den gitterdel kan foldes og lægges fladt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Cendrine
1 beskeder
cendrine
Hej,
Jeg har set, at dette bur er egnet til en dværgkanin. Er det også tilfældet, hvis man tilføjer en hjørnetoiletbakke? Hvis ja, hvilken størrelse bakke anbefaler du? 25X35X16 virker stort?
På forhånd tak for dit svar
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Hvis du bruger dette bur til en dværgkanin, fraråder vi at tilføje en hjørnebækken, da det vil reducere for meget plads. Du bør vælge et større bur, 100 cm. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Marie
1 beskeder
marie
Hej, hvornår vil dette bur være tilgængeligt igen? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne boks er ved at blive genopfyldt, den vil være tilgængelig om cirka ti dage. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
lia
5 beskeder
lia
hej.jeg vil gerne vide, om skjulestedet er aftageligt?tak,
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, den er aftagelig, så du kan placere den som du ønsker. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Anh-Hoa
2 beskeder
anh-hoa
God aften, ville dette bur være egnet til to små hunmarsvin? Jeg er i tvivl om Casita 80? Tak!
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler at tage et lidt større bur, for eksempel Onyx 100. En længde på 100 cm ville være mere passende for to dyr og giver dig en større mulighed for indretning af hvile-, fodrings- og hygiejneområder. https://www.zoomalia.com/animalerie/cage-rongeur-onyx-100-zolia-100cm-p-28336.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Jessie
3 beskeder
jessie
Hej, kunne dette bur være egnet til 2 hanrotter? (afstand mellem tremmerne?)
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur ser ud til ikke at være egnet til to rotter.
Med venlig hilsen,
Sandy fra Zoomalia
Iris
1 beskeder
iris
Hej, med dette bur er "huset" nødvendigvis firkantet i et hjørne? Jeg havde set dette bur for nogen tid siden med flere billeder, og et af dem havde et "hus" på tværs af burbredden som Rabbit 100. Jeg leder faktisk efter samme model som Rabbit 100 men i dimensionerne af denne. Venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, desværre findes rabbit 80 buret ikke. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Jennifer
3 beskeder
jennifer
Hej, kan vi sætte en dværgkanin i denne bur eller ej tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur ser ud til at være tilstrækkeligt til en dværgkanin. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
SANDRINE
1 beskeder
sandrine
Hallo, kan man stable to bure oven på hinanden?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder dig at stable disse to bure, da de risikerer at falde ned og stresse dine dyr. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Vanessa
2 beskeder
vanessa
Hej, Jeg leder efter et bur til at tage vores lille dværgkanin med os på ferie. Er dette helt sammenklappeligt??? Med venlig hilsen, Vanessa
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hejsa, Buret skal selv samles ved levering, så du kan sagtens afmontere det, men bakken forbliver som den er. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
manon
5 beskeder
manon
Hej, er en kanin alene okay?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Cavie 80 bliver hurtigt for lille, da en kanin har brug for plads. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
Sophia
1 beskeder
sophia
Hej, Jeg har lige modtaget dette bur, men det blev sendt til mig i stykker. Hvordan kan jeg få en sendt igen i god stand? På forhånd tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Kontakt venligst vores Zoomalia kundeservice, under fanen for Kundeservice. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Manon
5 beskeder
manon
Hej, jeg har i øjeblikket 4 kaniner, hvoraf 2 er hanner, og de kan ikke lade være med at kæmpe, eller rettere sagt, den ene jagter den anden. Er dette bur stort nok til en dværgkanin? Jeg vil gerne skille dem ad, før der sker skader. Tak på forhånd!
Laëtitia
4 beskeder
laëtitia
Hej, jeg vil gerne vide, hvilke farver du har på lager? Tak. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der findes forskellige farver, men desværre kan du ikke vælge farven. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre