Spørgsmål, produktdiskussioner

100% kunder

anbefaler dette produkt

Udtalelse 5 5.0/51
18 svar
Fanny
1 beskeder
fanny
Ville mellemrum mellem tremmerne være passende for en rotte? Jeg er bange for, at den kan komme igennem. Tak
Alexandra
1 beskeder
alexandra
Bonjour, jeg leder efter et rummeligt og sikkert bur til mit egern. Hvad anbefaler I, hvis det er muligt? Ingen plastik, da det har spist åbningerne i toppen af det nuværende bur og er flygtet. Så gitterstængerne bør ikke være for brede (en smule kontortionist). Er dette bur identisk med manualen? På to niveauer med hjul? Det er ikke klart. Tak for jeres råd.
Maxime
1 beskeder
maxime
Er det muligt at huse to ildere i dette bur, eller er det bedre at have kun én i det? Kan man sætte det i forlængelse med buret zeno3 via en forbindelse mellem de to? På forhånd tak for din interesse i mit spørgsmål. Med venlig hilsen. M. Adam
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur ville passe til to små ildere, men det vil være tæt til dyr i voksen størrelse. Du kan faktisk tilføje et andet bur for at udvide det tilgængelige rum. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Adeline
1 beskeder
adeline
Hej, kan denne bur skilles ad for at tage med på rejse? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Nej, det er kun basen, der løsnes fra gitteret. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
aurelie
1 beskeder
aurelie
hej er dette bur egnet til en chinchilla
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler ikke dette bur til en chinchilla. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Charlotte
1 beskeder
charlotte
Er hylderne, hængekøjen og tunnelen inkluderet i prisen?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, To platforme, en tunnel, en adgangsrampe, en hængekøje, en bakke til kattegrus, en skål og en drikkeskål følger med buret. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
mel
11 beskeder
mel
hej, passer den til rotter?
Camille
1 beskeder
camille
er det velegnet til en ilder?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur er lavet til ildere, så ingen bekymringer! Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
alexandra
6 beskeder
alexandra
God aften, passer dette bur til en kanin?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler ikke denne bur til en kanin, da den risikerer at sidde fast i rørene. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
juliette
1 beskeder
juliette
Ville den bur være egnet til en chinchilla? Tak. Og hvad er højden på bakken?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
"Hej, Vi anbefaler ikke dette bur til en chinchilla. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet"

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre