Spørgsmål, produktdiskussioner Porte-bouteille NIAGARA

3 svar
Tiffen
6 beskeder
tiffen
Hej, jeg får en fransk kæmpe vædderkanin. Han vil blive installeret i den indhegnede indhegning med et rektangulært trådgittertag, som du sælger. Kan denne drikkeflaske installeres på denne indhegning uden at skære stængerne? (Fordi det er nødvendigt at skære stængerne på de cementburets døre for at installere drikkeflaskerne, der fungerer med vandflasker) Tak for dit svar. Med venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Jeg tror, jeg allerede har besvaret dit spørgsmål i et tidligere indlæg. Det skulle ikke være nødvendigt at save tremmerne på indhegningen, da flaskeholderen kan tilpasses til enhver bur med tremmer. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Tiffen
6 beskeder
tiffen
Hej, kan denne flaskeholder installeres på det bur med tag, som I sælger, uden at skulle skære i tremmerne som på nogle cementklædede døre?
Med venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne flaskeholder skulle kunne installeres på vores indhegninger med tag. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre