Spørgsmål, produktdiskussioner Perchoir pour oiseaux flexible FLEX
12 svar
1 beskeder
Vil denne type stang fungere for denne taske? Jeg har japanske spurve, og jeg har svært ved at finde skruestænger/perches, der kan skrues med en møtrik, og med en diameter tættere på 1 cm fremfor to...
2 beskeder
sylvie
Hej, jeg har et lille spørgsmål til dig. Jeg har for nylig købt et Vision-bur, og jeg vil gerne vide, om jeg kan tilpasse disse siddepinde til dette bur, da de medfølgende siddepinde, når mine kanariefugle hopper på dem, laver en resonanslyd i buret, som ender med at blive meget irriterende sidst på dagen. Derfor vil jeg gerne erstatte dem med denne type siddepinde, som jeg finder mere naturlige. Jeg venter på dit svar, før jeg godkender min kurv. Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Disse siddepinde burde være passende. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
danièle
hvilken diameter for kanariefugle tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler diameter 12. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
2 beskeder
odile
Hej, for undulater (perruches ondulées), hvilken diameter passer bedst, 12 eller 16 mm?

3 beskeder
robert
Hvor mange flex 4190 til voliere Carla tak hej Robert
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette tårn består af 79 stykker, som du kan samle, som du ønsker. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
linh
Hej, er denne siddepind passende til en Senegal papegøje? På forhånd tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne pinde skulle være passende. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
6 beskeder
nathalie
Hej, hvilken diameter vil du anbefale til et par bølgepapegøjer? Er dette egnet til det grønne Carla-bur uden tag? Tak på forhånd.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Perchoir flex anbefales mere til små fugle, det ville være nødvendigt med en lidt mere solid perche for et par undulater. Venlig hilsen, Zoomalia Teamet