FORSKNING SEMINTRA CHAT

Sarah
3 beskeder
sarah
Hej, Er der nogen, der har flasker med SEMINTRA til katte, som de ikke længere har brug for? Min kat på 18 år har nyresvigt. Han har været på SEMINTRA i 6 måneder, men nu er der udsolgt! Dyrlægen har ordineret piller, men hans forventede levetid er reduceret. Pillerne er ikke så effektive som SEMINTRA. På forhånd tak for jeres svar og hjælp
Sylvette
5 beskeder
sylvette
Godaften Min dyrlæge står over for en mangel på Semintra i Frankrig og bestiller præparatet fra et tysk laboratorium. Som enhver forberedelse har den en udløbsdato. Jeg modtog flasken denne morgen, som udløber den 1. juni. Dog har jeg Semintra nok til min lille Lili indtil slutningen af maj. Jeg har bestilt denne flaske for tidligt og vil ikke bruge den. Hvis det kan hjælpe nogen... Jeg har betalt 52 euro, og jeg sælger den for 40 euro.
Sarah
3 beskeder
sarah
Hej. Tak for dit svar. Vil du anbefale det? Har du allerede prøvet denne forberedelse? Jeg er meget i tvivl om alt, hvad der kan foreslås. Tak.
Sarah
3 beskeder
sarah
Tak fordi du tog dig tid til at svare mig. Jeg ser dyrlægen torsdag. Jeg vender tilbage til dig. God aften Sarah
Anne-Valérie
8 beskeder
anne-valérie
Hej, jeg sælger 3 nye æsker (flasker aldrig åbnet) af Semintra 30 ml opløsning, som jeg ikke længere bruger. Udløbsdato februar 2025. Afhentning personligt (fortrinsvis) i centrum af Nice, men forsendelse er mulig, hvis ingen anden mulighed. Semintra bruges til at reducere proteiner i urinen hos katte med kronisk nyresvigt.
Orianne
8 beskeder
orianne
Hej Anne-Valérie. Har du stadig mindst en æske tilgængelig? Jeg er interesseret. Tak på forhånd.
Anne-Valérie
8 beskeder
anne-valérie
Hej Orianne. Beklager, jeg kunne ikke svare. Er du i Nice (eller omegn) og stadig interesseret? Jeg har (for øjeblikket) stadig Semintra. For yderligere oplysninger, er du velkommen til at skrive til mig på [email protected]. Med venlig hilsen, Anne-Valérie
Anne-Valérie
8 beskeder
anne-valérie
Hej Orianne. Jeg er ked af, at jeg ikke kunne svare. Er du i Nice (eller omegn) og stadig interesseret? Jeg har (indtil videre) stadig noget Semintra. For yderligere information, er du velkommen til at skrive til mig på [email protected]. Venlig hilsen, Anne-Valérie
LAURENT
16 beskeder
laurent
Hej Anne-Valérie, jeg er meget interesseret i en flaske semintra. Jeg har sendt dig en e-mail samtidig. Tak. Hav en god dag.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre