Spørgsmål, produktdiskussioner Francodex Pipetter Insektafvisende Lille Gnaver 3 af 0,3 ml - Afviser parasitter
100% kunder
anbefaler dette produkt
10 svar
1 beskeder
marie
Hej, kan denne "Francodex Pipettes Insectifuges Petit Rongeur 3 de 0,3ml" påføres en pindsvins ryg? Jeg har et i haven, der klør sig meget. Har I desuden en ormekur til pindsvin? Jeg vil sætte små skåle med vand udenfor. På forhånd tak for jeres hjælp og svar. Med venlig hilsen, Marie
1 beskeder
manon
Hej, er dette produkt egnet til gerbils? Tak på forhånd.
1 beskeder
liegey
Hvilke produkter er egnede til små mus? Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er velegnet til alle voksne gnavere, herunder mus. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
filliaert
Hej, er dette produkt effektivt mod rottefnat? Hvis ikke, hvilket produkt ville du foreslå? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er ikke effektivt mod skab, vi anbefaler, at du rådfører dig direkte med en dyrlæge. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
laurent
God aften, jeg har en russisk hamster på 50 gram, den har røde dyr på sig og i sin rede. Kunne dette produkt være egnet til at fjerne disse røde dyr? Tak
1 beskeder
laetitia
Hej, er dette produkt egnet til koreanske egern? Jeg har en lille hun på 4 måneder ... hvis ikke, hvad vil du så anbefale? Tak

2 beskeder
annabelle
det er ikke farligt for gyldne hamstere, og hvad anbefaler du ellers til mig?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi bekræfter, at dette produkt er egnet til hamstere. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet