Spørgsmål, produktdiskussioner

50% kunder

anbefaler dette produkt

Udtalelse 3 3.0/52
48 svar
Agnès
3 beskeder
agnès
Hej, jeg har samme fuglebur i rød bordeaux og cremefarve med et tag (som jeg købte for 1 år 1/2 siden af en person). Jeg vil gerne fjerne taget og sætte et gitter i stedet for taget. Tror du, det er muligt? hvis ja, hvor kan jeg finde gittere? tak for dit svar, mvh.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, af sikkerhedsmæssige årsager anbefaler vi ikke at ændre taget på dit fuglebur. Hvis du gerne vil fjerne taget, er det muligt, men vi sælger ikke egnede trådnet. Du skal kontakte en byggemarked direkte.
Med venlig hilsen,
Zoomalia teamet
nathalie
1 beskeder
nathalie
Er denne voliere egnet til 4 nymfekakaduer i en have om vinteren?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Antallet af nymfer er for højt til dette voliere. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
celine
4 beskeder
celine
Er dette bur egnet til mine Catherine-undulater eller mine Bourke-undulater?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne voliere er ikke egnet til fugle med krognæb. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
MARTINE
16 beskeder
martine
Hej. Jeg vil gerne adskille mine kanariepar i avlssæsonen, da de slås. Hvordan kan jeg lave en adskillelse? Tak for din hjælp.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan desværre ikke rådgive dig om adskillelsen, for hvis du ændrer din volière, vil den i tilfælde af problemer ikke blive dækket af leverandøren. Med venlig hilsen, Holdet bag Zoomalia
Magali
1 beskeder
magali
Hej. Jeg var interesseret i dette voliere til mit par af undulater. Jeg læser, at du fraråder det til denne type fugle. Hvilke ville du anbefale? På forhånd tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, En effet, afstanden mellem tremmerne er ikke velegnede til undulater. Vi inviterer dig til at se følgende link til dine dyr https://www.zoomalia.com/animalerie/delfi-102-120-cage-pour-canaris-et-perruches-grande-taille-p-16799.html

Venlig hilsen,

Zoomalia-teamet
alexandra
1 beskeder
alexandra
Hej, jeg ville gerne vide, om denne type bur passer til degusser? Er bunden lavet af plastik? Og hvad er længden for at kunne placere rektangulære platforme? Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
'Hej, den nederste skuffe er plastik. Dimensionerne er 65 x 54 cm. Vi anbefaler ikke dette fuglebur til degus. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet'
emilie
2 beskeder
emilie
Er dette fuglebur egnet til en undulat?
marie genevieve
1 beskeder
marie genevieve
Er der en rist på den aftagelige bakke til at rengøre den? Tak skal du have
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er ikke noget gitter på den aftagelige bakke. Med venlig hilsen Sandy fra Zoomalia
Emmanuel
1 beskeder
emmanuel
*** Hej. Har dette voliere et gitter ovenpå som modellen Carla, eller erstatter taget det helt? Hvis der er et gitter, kan man så nemt tage det skrå tag af og på igen? Jeg stiller dette spørgsmål, fordi buret ikke skal stå udenfor hele året, men kun i månederne hvor temperaturen er mild. Resten af året vil det være indendørs, og jeg vil gerne have, at mine fugle får mere lys ved at fjerne taget. Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der er ingen net, så du kan ikke fjerne taget for at gøre det som Carla volièren. Med venlig hilsen Sandy fra Zoomalia
Barbara
2 beskeder
barbara
Hvor mange kanariefugle kan denne voliere rumme? Følger der foderautomater med volieren?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Goddag, Vi fraråder denne voliere, da kanariefugle foretrækker at flyve i længden og ikke i højden. Foderautomater leveres ikke. Med venlig hilsen, Mary fra Zoomalia
ODILE
2 beskeder
odile
Hej, kan dette voliere være egnet til undulater, og er det muligt at indsætte en skillevæg for at adskille unge hanner fra hunnerne? Og som jeg har læst, er der en stor dør foran og to mindre på hver side.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Vi fraråder at installere krogede næbfugle i det, da trykket fra krogede næb er for stærkt til dette voliere, som angivet i produktarket. Dette voliere er oprindeligt ikke beregnet til at blive opdelt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Henri
11 beskeder
henri
Jeg har et bur LAIA Jeg ønsker at koble det med et bur Carla Er det muligt at bestille et bur Carla med 1 ekstra betræk for at omdanne min LAIA til CLARA Jeg er rimeligt handy for at koble de to sammen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,

Kan du give os referencen til det omslag, du taler om, så vi bedst muligt kan rådgive dig?

Med venlig hilsen,

Teamet hos Zoomalia
Henri
11 beskeder
henri
Hej, jeg har et voliere LAIA. Jeg har fire par, der har ruget. Jeg har derfor 7 unger.

1°) Kan jeg tilføje et andet bur til det første, da de er 14 i buret?
2°) I hvilken alder kan de unge bygge rede?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Desværre kan du ikke koble to bure sammen. Vi har dog større volierer i vores katalog. Kan du venligst specificere den art, du har, så vi bedst kan rådgive dig om alder for redebygning. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
ludovic
1 beskeder
ludovic
hej, kan volieren være egnet til uadskillelige tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne voliere burde være helt perfekt til dine uadskillelige. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
Henri
11 beskeder
henri
hvor mange par pr. burDin voliere passer mig meget, meget godtJeg er tilfreds med mit køb og dine råd
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne fuglevoliere kan rumme 3 til 4 par. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
candy
1 beskeder
candy
Hej, kan denne voliere tilpasses til chinchillaer?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er bedst at købe et bur til chinchillaer. Vi tilbyder et bredt udvalg af denne type bur: https://www.zoomalia.com/animalerie/Cage-chinchilla-c-400-1.html Med venlig hilsen Zoomalia Teamet
marie
1 beskeder
marie
vil det være muligt at sætte en adskillelse i dette bur? tak. til reproduktion.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne voliere var ikke oprindeligt beregnet til at være opdelt i to. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
ISABELLE
1 beskeder
isabelle
Godaften, kan De fortælle mig, om dette indendørs fuglebur er egnet til en nymfeparakit? Er det nødvendigt at købe ekstra dørkroge? Tak for Deres svar. Med venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Volieren Laia er perfekt egnet til din nymfeparakit. Krogene følger med buret, så det er ikke nødvendigt at tage dem med. Med venlig hilsen. Zoomalieteamet.
didier
1 beskeder
didier
Hej, er det muligt at placere et par blå gascogne-duer i denne voliere tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Denne voliere kunne være lidt trang for de to. Vi anbefaler i stedet volieren i træ Atlantic med 6 sider: https://www.zoomalia.com/animalerie/voliere-en-bois-atlantic-6-cotes-p-5668.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
12158
7 beskeder
12158
Ja, mandariner kan normalt holdes sammen i grupper, da de er sociale fugle, men det er vigtigt, at de har en passende størrelse bur og nok ressourcer som mad og plads til at undgå konflikter. Hvis du ikke kan få unger, kan det skyldes forskellige faktorer som alder, sundhed, ernæring, eller kompatibiliteten hos parret. Det kan være nyttigt at konsultere en dyrlæge eller en ekspert i fugle for at få råd specifikt til din situation.
12158
7 beskeder
12158
hvorfor er vi nødt til at adskille dem? og ikke lade dem alle sammen? Efter det skal der flere bure?
12158
7 beskeder
12158
lukker døren godt? og døren, der er i midten, åbner den fra top til bund eller fra bund til top? hvad er de lyserøde kroge til? er nettet solidt? Et andet lille spørgsmål: kan kanariefugle yngle i en voliere, selvom de er flere?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, dørene lukker godt. I princippet er den centrale dør beregnet til at åbne fra top til bund. Gitteret er solidt. Avlsperioden for kanariefugle er fra marts til juli. Det er bedst at adskille dine fugle til avl. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre