Spørgsmål, produktdiskussioner Børste FURminator til hunde med lang pels - 5 størrelser tilgængelige

43 svar
isabelle
1 beskeder
isabelle
Hej, ville denne børste i størrelse L være passende til min australske hyrde på 7 måneder? Da det stadig er en hvalp!! Tak for dit svar.
LAURENCE
2 beskeder
laurence
Hej, vi skal byde velkommen til en yorkshire-hvalp på 4 måneder. Kan jeg bruge Furminator-børsten til langhårede hunde med det samme? Hvis ikke, kan I anbefale en børste? Har jeg også brug for en kam for at pleje min hvalps pels? Tak, venlig hilsen Laurence
alissa
2 beskeder
alissa
Hvorfor ikke, men den vil være mere nyttig for dig, når din hvalp er fuldvoksen og har sin voksne pels. For en hvalp vil den hovedsageligt tjene til at vænne den til plejerutiner og til korte sessioner med pelspleje.
carine
1 beskeder
carine
Hej, hvilken størrelse skal jeg tage til en malinois, og skal den være mindre eller større end 5 cm? Tak for jeres svar
Monsieur Madame
12 beskeder
monsieur madame
Hej, hvilken størrelse er en langhåret schæferhund, der vejer 36 kg?
Charlène
1 beskeder
charlène
Størrelse L eller XL
cecile
1 beskeder
cecile
For min golden retriever, som vejer det samme, skiftede jeg for nylig til den større model, som er bedre egnet end størrelsen under.
Monsieur Madame
12 beskeder
monsieur madame
Tak
Roland
1 beskeder
roland
Hej, For min Golden Retriever på 34 kg tog jeg størrelse L, og det passer meget godt
Delphine
1 beskeder
delphine
Hej, kan denne børste være egnet til en hvalp? Race: en shetland sheepdog? Hvis ja, hvilken størrelse vil være passende? Tak for din tilbagemelding
muriel
1 beskeder
muriel
HejNej, det kræver en blødere børste til en hvalp. Jeg valgte denne til min voksne tysk shepherd-hund med langt hår, og den er fantastisk.
Noemie
1 beskeder
noemie
Hej. For en beauceron, er det bedre at vælge en kort kam, hvis pelsen er maksimalt 5 cm. Tak.
Vanessa / Ugo
1 beskeder
vanessa / ugo
Hej, hvilken type og størrelse børste skal jeg bruge til mine 2 huskier på 1 år (20 kg)?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelsen L vil passe. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
Sandrine
3 beskeder
sandrine
Hej, vi vil snart byde en cavalier king Charles velkommen (2 måneder), skal jeg forudse en børste i størrelse S eller M? Tak på forhånd
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder brugen af denne type børste på en hvalpepels; det er bedre at bruge den, når hunden er voksen. Vi anbefaler børsten nedenfor, som har beskyttede børstehår. Den vil skånsomt vænne din hvalp til pelspleje. https://www.zoomalia.com/animalerie/slicker-metal-p-2705.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Odile
1 beskeder
odile
Jeg har en Labrador blandet med Akita Inu (42 kg, 70 cm i skulderhøjde) med meget tykt, tæt og blødt hår (fra Akita..). Skal jeg tage den store XL-børste? Fjerner børsten effektivt de døde hår, da de er overalt!!! Tak for rådgivningen.
Elodie
1 beskeder
elodie
Hej, jeg ville vide, om denne børste er egnet til coton de Tuléar-pels (tyk pels), da de har meget svære knuder, og det nogle gange er smertefuldt for dem at få dem ud.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne børste vil ikke være effektiv til at udrede din Coton de Tuléar, den er anbefalet til at fjerne løse hår. For udredning af større knuder, anbefaler vi at bruge en udredningskam. https://www.zoomalia.com/animalerie/etrille-demeloir-10-dents-p-2686.html Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Linda
8 beskeder
linda
Hej, er børsten i størrelse S egnet til både min cavalier king Charles og min hellige Birma, eller er det bedre også at købe modellen til katte?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, du kan bruge den samme Furminator til begge dine dyr, da begge har langt hår. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Patrick
3 beskeder
patrick
Hvor stor er en Berner Sennenhund
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, vi kan guide dig til denne model: VÆRKTØJ TIL LANGHÅREDE STORE HUNDE - Størrelse L reference 43805 eller størrelse XL reference 43806. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Marine
1 beskeder
marine
Hej, jeg ved ikke, om jeg skal vælge lang eller kort pels til min Husky. Fordi på halsen er det over 5 cm, men på lårene er det ret kort...
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, du skal tage Furminator til hunde med lang pels. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
sylvie
1 beskeder
sylvie
Hej. Jeg har en langhåret hund, og jeg børster den ofte, men den får stadig knuder. Hvad vil du anbefale som børste for at undgå dette problem? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne børste er meget god, fordi den fjerner døde hår. Hvis din hunds pels er lang, anbefaler vi størrelse M. Venlig hilsen, Team Zoomalia
Katia
5 beskeder
katia
Hej, jeg har en shiba inu, hvilken størrelse passer ham? Venlig hilsen Márquez
FREDERIQUE
1 beskeder
frederique
Hej, Ejer af en tibetansk terrier med meget lange (15 cm) og fine pletter samt en uldagtig underpels, kan denne type børste være effektiv? Tak for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne børste ser ud til at være passende. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
Thomas
1 beskeder
thomas
Hej, jeg har en cavalier king charles på 9,5 kg, og jeg ville spørge, om jeg skulle vælge størrelse S eller M? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler størrelsen M Venlig hilsen, Zooalia Team
Didier
2 beskeder
didier
Hej, jeg har en Jack Russell med "broken" pels. Hvilken Furminator bør jeg købe, den til lang pels eller den til kort pels? På forhånd tak for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler produktet til korthårede. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
marie claire
1 beskeder
marie claire
Hej, jeg vil gerne vide, om denne børste er god til en westie, og hvilken? TAK
rolland
1 beskeder
rolland
Jeg har en korthåret Jack Russell og en langhåret Jack Russell. Den ene vejer 7 kg, den anden 8 kg.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hello, We advise you to choose size S for your long-haired dog. For your short-haired dog, we recommend the brush below: https://www.zoomalia.com/animalerie/brosse-furminator-pour-chiens-a-poils-courts-5-tailles-de-brosses-selon-morphologie-du-chien-p-17179.html Best regards, Sandy from Zoomalia
REGINE
1 beskeder
regine
For en shih tzu på 9 kg hvilken størrelse børste anbefaler du? Tak for dit svar
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,

Du skal vælge small eller medium, det afhænger af, om din hund er fuldt udvokset eller ej, og om den har meget lang pels eller ikke.

Med venlig hilsen,
Sandy fra Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre