Spørgsmål, produktdiskussioner Brosse FURminator til kat med langt hår - 2 størrelser tilgængelige
5 svar

1 beskeder
francine
Mine katte vejer 7 kg, men deres pels er kort, ikke mere end 5 cm. Hvilken størrelse skal jeg købe, S eller M?
11381 beskeder
zoomalia
Hallo, For din korthårede kat anbefaler vi referencen 43816.https://www.zoomalia.com/animalerie/brosse-furminator-pour-chats-a-poils-courts-2-tailles-de-brosses-selon-morphologie-du-chat-p-17181.html Med venlig hilsen Zoomalia teamet

3 beskeder
valerie
Hej, jeg vil anskaffe mig en britisk korthåret killing, er denne børste anbefalet? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Hvis længden på din kats pels er mere end 5 cm, anbefales denne børste. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
elena
HEJ, jeg er ny kunde og vil gerne vide, om den lille model af FURMINATOR er udstyret med en PRESSEKNAP (UFORDRINGELIG). Desuden, er den lille model til hund også egnet til en lille kat? Jeg ser frem til dit svar, modtag mine venlige hilsner. Mme. LIZARZABURU.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Børsten har en trykknap. Vi anbefaler, at du bruger kattebørsten til din kat. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet