Spørgsmål, produktdiskussioner Hyggelig rede til gnavere Zolia Nido - 50g
5 svar
1 beskeder
alicia
Hej, jeg havde købt denne hyggelige rede til min russiske hamsters ankomst, men jeg lærte senere, at der var en fare for hamstere, fordi bomuldsfibrene kan vikle sig rundt om deres poter... Det er bedre at bruge uparfumeret, ufarvet toiletpapir, revet i strimler, eller lommetørklæder. God aften
1 beskeder
marie-emmanuelle
Hej, jeg har købt den bløde rede, og min hamster elsker at putte sig i den. Det er en stor syrisk hamster. Jeg klipper lidt i massen med saksen, før jeg installerer bomulden i dens hjem. Jeg tilføjer også lidt Crau-hø til kaniner i en lille kasse, som den leger med og spiser lidt af.
2 beskeder
ténédio
God aften. Personligt elsker min russiske hamster det, den kryber gladeligt indeni. Jeg har aldrig hørt, at der kunne være en risiko for hamsters poter. God aften
3 beskeder
florine
Goddag, jeg har også hørt om det, men det er aldrig sket for mig. Rejder i 50 g er fint, men jeg tager de store pakker. De varer længere. Hav en god dag.
2 beskeder
ylona
God aften eller god morgen, passer denne behagelige rede til en russisk dalmatinerhamster. Med venlig hilsen Ylona
1 beskeder
gabrielle
God aften, ja uden problemer. Pakken holder mig i to til tre anvendelser med min russiske hamster.