Spørgsmål, produktdiskussioner Rygsæk Connor til hund eller kat - flere farver tilgængelige
22 svar

5 beskeder
marie-marguerite
Hej, Jeg leder efter en transporttaske til en yorkshire, der vil veje omkring 5/6 kg. Er denne taske passende? Er den ikke for lille? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne taske vil passe til din Yorkshire. For at være sikker, anbefaler vi, at du måler din hund. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
1 beskeder
christelle
hej jeg har to små yorks på omkring 1,7 kg, ville denne taske være egnet til transport i bilen (kort tur)? tak
1 beskeder
marie
Hej, Ville denne taske være egnet til en 3-måneder gammel malinois? Jeg er i tvivl mellem modellen Connor og Shiva, hvor sidstnævnte tilsyneladende er af bedre kvalitet. Men det er kun modellen Connor, der er sikker i bilen. Hvad vil du anbefale, da jeg kører både tog og bil? Tak Marie
11381 beskeder
zoomalia
Hej, hvis din Malinois-hvalp ikke vejer mere end 8 kg, vil denne taske være velegnet. Sørg dog for, at din hvalps størrelse ikke er for stor til denne transporttaske. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
damienne
hello jeg har en shih tzu på 7 kg er der en åbning i toppen, så hunden kan stikke hovedet ud? er bunden stærk nok til en sådan vægt?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne taske kan bære op til 8 kg. Din shih tzu kan derfor nyde godt af dette produkt. Der er faktisk en åbning øverst på tasken. Venlig hilsen, Zoomalia team
1 beskeder
aissatou
Hej, passer denne taske til en flyrejse? Hvis ikke, kunne du anbefale en, der kunne bruges til at rejse med? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vedrørende rejser i lastrum, har flyselskaberne overholdelsesanbefalinger. For rejser i kabinen skal du spørge dit flyselskab, hvilken standard der kræves.
Med venlig hilsen,
Madeline fra Zoomalia
Med venlig hilsen,
Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
anina
God aften, jeg har to pinscher, hvis samlede vægt for de to tæver er 7 kg 700, og jeg leder efter noget til at transportere dem med i toget og have hænderne fri. Ville dette passe? Og vil bunden være stærk nok? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, denne taske ville være passende, men for dine dyrs komfort anbefaler vi at vælge en mere rummelig taske. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia
1 beskeder
anne
Hej, kan du fortælle mig, om denne rygsæk ville passe til en gravhund, den måler 55 cm fra snude til bagdel. Jeg transporterer den på en scooter en gang imellem, og jeg har virkelig brug for en rygsæk. Har du en artikel at foreslå mig? Tak, Anne
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne taske skulle være passende, det er den største rygsæk, vi har. Med venlig hilsen Zoomalia teamet
2 beskeder
christelle
Er det muligt for en shi-tzu at komme ind.
11381 beskeder
zoomalia
Denne taske ville passe godt til en Shih-Tzu. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
1 beskeder
nathalie
Hej, jeg leder efter en taske til at tage min Cavalier King Charles (8 kg) med på scooteren. Hvad tænker du om det? Har du en taske at anbefale? Tak på forhånd Nathalie
11381 beskeder
zoomalia
Hej,
Modellen Connor kan være lidt stram, da din hund vejer 8 kg, og denne taske kan rumme et dyr på op til 8 kg (så din hund må ikke tage på). Ellers er der muligvis modellen Roadsign, som kan passe.
Med venlig hilsen,
Zoomalia teamet
Modellen Connor kan være lidt stram, da din hund vejer 8 kg, og denne taske kan rumme et dyr på op til 8 kg (så din hund må ikke tage på). Ellers er der muligvis modellen Roadsign, som kan passe.
Med venlig hilsen,
Zoomalia teamet