Spørgsmål, produktdiskussioner Perchoir en corde Trixie

100% kunder

anbefaler dette produkt

12 svar
Elise
1 beskeder
elise
Hej, jeg har ikke modtaget produktet i min ordre, min pakke var åben.
Zoomalia
559 beskeder
zoomalia
Elise_P, Jeg er ked af denne hændelse. Har du kontaktet vores kundeservice? Jeg inviterer dig til at åbne en klage fra din kundekonto, så vil en person tage sig af det og give dig en løsning. Ellers inviterer jeg dig til at give mig dit bestillingsnummer, så jeg kan kontakte dig direkte. For Aurore_B , Smukt navn ;-) Jeg tror, at FANNY_M, Arnaud_M, Annie _Q og Marie_H har besvaret dit spørgsmål, tak til jer. Rebstangen, 66 cm/ø 18 mm er faktisk egnet, og du kan tilføje en anden i en anden størrelse for leddene på din Grå Jaco. Produktet i 30 er i øjeblikket ikke tilgængeligt, men vi afventer genopfyldning ... Ellers har du produktet: Spiral Reb Aborre til fugle Zolia https://www.zoomalia.com/animalerie/perchoir-corde-spirale-pour-oiseaux-zolia-p-69542.html I størrelse S. Tak for din tillid Aurore fra Zoomalia
Aurore
1 beskeder
aurore
Hej, hvilken diameter på rebet er den rette for en grå afrikansk papegøje: er det bedst med 30 mm eller 18 mm? Længderne er store; for 18 mm er det 66 cm, og for 30 mm er det 75 cm langt. I kommentarerne læste jeg, at nogen har en papegøje, der bruger hele sin tid på rebet. Jeg vil gerne vide, hvilket reb den valgte? Kan du hjælpe???? Min grå havde et reb før, som den brugte al sin tid på, men efter jeg skiftede det, har det været alt for blødt, og den kan ikke lide det længere, så jeg vil gerne give det bedste til min fugl. Skal jeg have 18mm eller 30mm? Tak.
FANNY
1 beskeder
fanny
Aurore_B til min amazone tog jeg en diameter på 30, som passer meget fint, den lille diameter er lidt for stram til vores perrokker
Annie
1 beskeder
annie
Til aurore b. Den tilpassede siddepind til Gabongrå papegøjer er 75/30. Jeg har købt den til min egen, og den er perfekt!!! Godt køb.
Marie
6 beskeder
marie
for Aurore_B, den 30 er bedre, men du skal kontrollere afstanden mellem stængerne i din bur, fordi hvis det er mere end 1,4 cm og stængerne er 3,5 mm eller mere, fungerer det ikke godt. Glem ikke at køre aborre uden endestykker i maskinen hver uge, hvis der er snavs på den.
Roxane
5 beskeder
roxane
Hej, kan denne platform hænge på et bur, hvis tremmeafstanden kun er 1 cm, eller er den kun egnet til papegøjebure? Venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne aborre vil ikke være passende, da den mindste diameter er 16 mm. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
Marina
12 beskeder
marina
Hej, hvilken ville passe til en calopsitte? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den lille størrelse vil passe til en nymfeparakit. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Marie-Thérèse
12 beskeder
marie-thérèse
Hej, er det velegnet til en kakariki? Hvilken længde ville være mest passende? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi tilbyder den mindste størrelse til din fugl. Med venlig hilsen Team Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre