Spørgsmål, produktdiskussioner Antiflugthalsbånd CANIFUGUE SET til hund
22 svar
2 beskeder
christelle
Jeg ved desværre ikke om produktet er kompatibelt med en robotplæneklipper fra Stihl. Jeg anbefaler at tjekke producentens specifikationer eller kontakte forhandleren direkte for at sikre kompatibilitet.
1 beskeder
julien
Hej, jeg har købt et Canifugue anti-flugt halsbånd sammen med en rulle flettet wire for at annullere effekten over et bestemt område, men på trods af den flettede wire annulleres effekten ikke. Hvad kan det skyldes? Tak med venlig hilsen

4 beskeder
gregory
Hej, Jeg har en Pyrenæernes Bjerghund på 60 kg, der elsker at løbe væk. Er produktet lavet til ham eller ikke stærkt nok?
1 beskeder
jimmy
Hej, jeg er interesseret i denne artikel https://www.zoomalia.com/animalerie/collier-anti-fugue-canifugue-set-p-11673.html, men der er kun 100 meter tråd, og jeg har brug for mindst 350.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Yderligere spoler af tråd er tilgængelige under referencen 42427. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
nicolas
Hej, Er der en forskel mellem dette produkt og dette: https://www.zoomalia.com/animalerie/garden-security-300-cloture-electrique-et-collier-p-29079.html, da prisen er forskellig! Er der flere indstillinger end på den anden? Hvad vil du anbefale til en tervuren og en x hyrde?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Justeringsniveauet er det samme, kun leverandørprisen er ikke den samme. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
mylène
Hej, laver du det samme produkt til katte? Eller passer denne? Med venlig hilsen, Mylène.
2 beskeder
maïlyne
Hej, Jeg vil gerne vide om halsbåndet kan tilpasses til en chihuahua? For ved vores gamle hus var han ofte udenfor med de to store, og nu kan han ikke være det, da han også slipper væk, så han gør os livet surt indenfor. Derfor vil vi gerne kunne lade ham være udenfor i løbet af dagen i det mindste, når vejret er godt som før. Med venlig hilsen,
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan bruge denne artikel til din hund. Da det dog er en meget lille hund, anbefaler vi at begynde med det laveste niveau. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
1 beskeder
lucie
Hej, jeg har en bokser, dens område er indhegnet, men jeg vil gerne vide om dette udstyr kunne fungere som en port? Kan man placere det som en enkel passage mellem to mure, eller skal det placeres i en løkke? Tak MVH.
1 beskeder
alisson
TRADUCTION
Hej, før jeg bestilte sæt med eftersøgningshalsbåndet, havde min bror givet mig sit, som er præcis det samme, men købt meget tidligere i en butik, og dette havde en on/off-knap til at kunne slukke det. Hvorfor har dette ikke en, selvom der er plads til det? Med venlig hilsen Tiffeneau Alisson
Hej, før jeg bestilte sæt med eftersøgningshalsbåndet, havde min bror givet mig sit, som er præcis det samme, men købt meget tidligere i en butik, og dette havde en on/off-knap til at kunne slukke det. Hvorfor har dette ikke en, selvom der er plads til det? Med venlig hilsen Tiffeneau Alisson
1 beskeder
mirthe
Hej, Er dette produkt egnet til hunde på 35 kilo (hvid schæferhund)? Tak.
11381 beskeder
zoomalia
Hejsa, Ja, dette halsbånd burde passe. Faktisk er det vigtigste for dette produkt hundens halsstørrelse frem for dens vægt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
coralie
Hej, Vi er interesserede i dette produkt og vil gerne vide, om vi kan kombinere to forskellige trådtyper, en med en diameter på 0,52 mm med en på 0,75 mm for eksempel. Vi vil også gerne begrave det, kan vi gøre det? I hvilken dybde? Og hvilken type tråd skal bruges?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan bruge en slags tråd, men med forskellig diameter afhængig af længden på det område, du skal dække:Tråddimensioner at anvende afhængig af installationens længde:- 0,52 mm² for op til 400 m tråd- 1,5 mm² mellem 400 m og 1.000 m tråd- 2,5 mm² mellem 1.000 og 2.000 m tråd Tråden kan lægges på jorden, nedgraves eller hænges. Du finder yderligere tråd nedenfor:https://www.zoomalia.com/animalerie/bobine-pour-cloture-anti-fugue-numaxes-p-16491.html Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
regine
Hej, Jeg har købt et Canifugue flugtværtshalsbånd. Jeg vil gerne have boksen + ledningen uden halsbåndet. Hvordan gør jeg det?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er desværre ikke muligt kun at købe boksen. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
sarah
Hej, vi er interesserede i produktet antidyr flugt halsbånd, men det leveres med en ledning på 0,75 mm2, og det er ikke stærkt nok for os, da vi allerede har brugt det. Kan det være muligt at bytte denne spole, som vi vil smide direkte i skraldespanden, med en ledning på 2,5 mm2? Tak for dit svar, med venlig hilsen, Sarah.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan desværre ikke ændre indholdet i Canifugue SET-boksen. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet