Spørgsmål, produktdiskussioner Dressurhalsbånd CANICOM 200 FIRST
27 svar
1 beskeder
sébastien
Jeg kunne ikke finde information om funktionen vibration i det vedhæftede dokument.
3 beskeder
valerie
Nej, ingen vibrationsfunktion. Option: ringetone eller lille elektrisk stød (styrke fra 1 til 5)
1 beskeder
geoffrey
Hej, jeg købte en Canicom 200 First den 28/12/2015. Jeg har skiftet batteriet én gang, og det fungerede fint derefter. Men denne gang virker det slet ikke. Jeg har set, at der er to års garanti, hvor skal jeg sende det hen?
5 beskeder
sonia
du kan se med num'axes.com, det er deres produkt
1 beskeder
daniel
HejDet står i notatet på side Fr 13 øverst, at man skal ringe direkte til numaxes SAV på 0238636440 i tilfælde af problemer. Det gjorde jeg, og de gav mig god rådgivning
1 beskeder
murielle
Hej, Jeg vil gerne teste halsbåndet på mig selv, så jeg har rørt ved en elektrode, men jeg føler ikke noget (niveau 1). Skal man røre begge på samme tid? Tak på forhånd for dit svar. Med venlig hilsen, Murielle
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For at teste dit halsbånd har du en lampe/diode for at se, om afladningen finder sted (hvilket også gør det muligt at se, om batterierne stadig virker). Du skal vikle hver "ben" af lampen rundt om hver af elektroderne og se, om den lyser (ved at teste forskellige stimulansniveauer). Med venlig hilsen, Zoomalia team
3 beskeder
valerie
Ja, begge elektroder skal være i kontakt
1 beskeder
christine
Hej, jeg har en seks måneder gammel sharpei, der gør i min tilstedeværelse og i min fravær. Men med den mængde hud under halsen er jeg bange for, at det ikke vil fungere. Hvilket produkt vil du anbefale?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan anbefale denne artikel:https://www.zoomalia.com/animalerie/kit-collier-canicalm-spray-p-11670.html Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
2 beskeder
julien
Er denne krave egnet til en Jack Russel hvalp på 8 måneder, der vejer 7 kg? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Training collars are used on dogs older than 6 months. This one is made for dogs over 3.6 kg, so this collar is suitable. Best regards, Sandy from Zoomalia
2 beskeder
nadine
Hej, passer denne halskæde til en 1-årig Jack Russel på 9 kilo uden problemer? Tak for dit svar.
2 beskeder
liliane
Hej, har du prøvet dette halsbånd på din Jack? Hvis ja, gik det godt? Jeg har faktisk en vidunderlig Jack på 1 år og 7 kg, men hun er begyndt at grave under naboens hegn for at besøge hønsene (selvom hun har 4000 m2 have!). Jeg vil gerne bruge dette halsbånd for at hjælpe hende med at opgive denne vane, men jeg ønsker ikke at skade hende for meget; Jeg har ingen anden løsning. På forhånd tak for dit svar. Liliane
2 beskeder
eliane
I virkeligheden nævner ingen hunden, som de bruger dette halsbånd med, er det store hunde ??
11381 beskeder
zoomalia
Hello,
The CANICOM 200 FIRST training collar is suitable for any dog over 3.6 kg. The neck size is adjustable from 17 to 50 cm. It will therefore be suitable for your boxer.
Best regards,
The Zoomalia Team.
The CANICOM 200 FIRST training collar is suitable for any dog over 3.6 kg. The neck size is adjustable from 17 to 50 cm. It will therefore be suitable for your boxer.
Best regards,
The Zoomalia Team.
5 beskeder
sonia
labrador tæve 30 kg og min søn for sin labrador han 39 kg
2 beskeder
eliane
Alle synes at være glade for træningshalsbåndet, men jeg vil gerne være sikker på, at det passer og fungerer godt til min boxer, som har fået hundetræning, men som stadig er ret stædig.
3 beskeder
xavier
Jeg har lige modtaget det til min 25 kg bokser, problemet er, at det er for stærkt for hende. Jeg har brugt det tre gange, og hver gang har hun skreget og rystet. Kan jeg returnere det til dig!?
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Vi inviterer dig til at kontakte kundeservice. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
5 beskeder
sonia
RÅD Nu hvor din hund har prøvet halsbåndet, prøv at bruge ringetonen. Jeg forsikrer dig, den vil forstå, og hvis det ikke er tilfældet, gentag din kommando. Hvis din hund stadig ikke lytter, brug igen lyden og ellers en let elektrisk stimulation på niveau 1.