Spørgsmål, produktdiskussioner Hamiform Optima komplet måltid til dværgkanin

90% kunder

anbefaler dette produkt

5 svar
Virginie
2 beskeder
virginie
hej passer pellets til toy kaniner, for normalt giver jeg dem piller til unge kaniner og toy kaniner tak på forhånd for dit svar
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan sagtens give dværgkanin-piller til dine toys kaniner. Pillerne er lidt større, men eftersom kaninen gnaver dem og ikke sluger dem, er der ingen problemer. Sørg blot for at tilpasse portionen korrekt. Med venlig hilsen, Alexandra fra Zoomalia
Laurianne
1 beskeder
laurianne
Hej, da jeg også har arbejdet i en dyrebutik, vil jeg råde dig til at holde fast ved maden specielt til unge kaniner og toy kaniner (blå æsker og poser), da den er mest velegnet til deres lille kropsbygning, og derfor er der skrevet både unge kaniner og toy kaniner. Mvh ;)
Maelle
3 beskeder
maelle
Hej, jeg har en dværgkanin, og jeg giver den uden problemer. Hvorfor jeg valgte formatet 7 kg er ganske enkelt for beholderen.
Carole
1 beskeder
carole
Hej, min dyrlæge har anbefalet, at jeg tager store kerner til at slide mine kaniners tænder, er dette det rigtige produkt, jeg indrømmer, at jeg er lidt fortabt. Med venlig hilsen Carole GONZALEZ.
Justine
1 beskeder
justine
Hej, giv under ingen omstændigheder din kanin sten at gnave på. For at slide tænderne ned er et godt hø af god kvalitet tilstrækkeligt. Skal gives rigeligt som 80% af kosten

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre