Spørgsmål, produktdiskussioner Granulater marsvin spand fuldfoder Hamiform

98% kunder

anbefaler dette produkt

15 svar
caroline
1 beskeder
caroline
Hej, ved en fejl tog jeg dette til mine kaniner, kan jeg give dem det? tak!
sylvie
1 beskeder
sylvie
hej, skal jeg give dem et C-vitamin supplement med disse granulater, tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, dette granulat indeholder allerede en høj koncentration af C-vitamin, en ekstra tilførsel vil ikke være nødvendig. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
Guillaume
1 beskeder
guillaume
Hej, jeg har købt denne beholder, men da jeg ikke længere har en marsvin, men gerbiler, er den så egnet til dem? Hvis ikke, kan jeg returnere beholderen med mad, da jeg har tegnet en Zen-forsikring og er inden for tidsfristen. Tak på forhånd.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi fraråder at bruge denne mad til dine ørkenrotter. For returnering af produktet, skal du kontakte vores kundeservice via din ordreopfølgning eller ved at skrive til [email protected]. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Sophie
1 beskeder
sophie
Hej, jeg ville gerne vide, om man kan give disse granulater til en dværgkanin, da den eneste ingrediens, der adskiller sig fra dværgkaninferierne fra Hamiform, er, at der er C-vitamin....?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler ikke dette produkt til din dværgkanin, men snarere produktet lavet specielt til dværgkaniner. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
anais
2 beskeder
anais
Hvor længe varer cirka en spand for et marsvin? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Det er meget vanskeligt præcist at besvare dette spørgsmål. Det afhænger helt af den daglige ration, du giver dit marsvin. Med venlig hilsen Christelle fra Zoomalia
Yolene
2 beskeder
yolene
Hej, jeg vil gerne vide udløbsdatoen for denne vare på jeres lager.
Aurélie
3 beskeder
aurélie
Leverer denne diæt os for at give ekstra vitaminer?

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre