Spørgsmål, produktdiskussioner Bur til Kanin og Marsvin - 95 cm - Ferplast Rabbit 100

98% kunder

anbefaler dette produkt

40 svar
Tatiana
2 beskeder
tatiana
Hej,Er dette bur egnet til 2 marsvin?På forhånd tak :)
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan installere to marsvin i dette bur. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Nafissa
1 beskeder
nafissa
Kunne dette bur være egnet til en fransk vædder?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur er velegnet til en belgisk kæmpekanin. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
jessica
3 beskeder
jessica
Hej, hvad er farven i øjeblikket? På forhånd tak for dit svar. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi beklager, men vi kan ikke garantere farven på buret, da vi modtager dem dagligt og derfor ikke kan garantere, hvilken farve vi vil have på lager den dag du bestiller. Vi takker for din forståelse. Med venlig hilsen, Holdet Zoomalia
JULIE
1 beskeder
julie
Er beholderen lilla som på billedet?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Farven er tilfældig og varierer afhængigt af leveringen fra vores leverandør. Venlig hilsen, Teamet fra Zoomalia
Patricia
1 beskeder
patricia
Hej, laver I håndtag til transport af buret? Og findes der en holder til det? Tak, mhv.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Der findes desværre hverken håndtag eller holder til dette bur. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
CAROLINE
5 beskeder
caroline
Hej, er den foldbar? Tak, venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur er ikke foldbart. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Lucie
1 beskeder
lucie
Har du buregitre alene, da jeg allerede har en 100 cm bakke, men gitteret er beskadiget? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi har desværre ikke tremmerne til dette bur til salg som reservedele. Med venlig hilsen, Zoomalia Team
emeline
1 beskeder
emeline
Er der plads i dette bur til at tilføje en kattebakke?
Alexandrine
1 beskeder
alexandrine
Hej, jeg vil gerne adoptere en marsvin, og mine forældre anbefaler en stor bur som denne, så den er komfortabel. Er det rigtigt, at marsvin har det bedre i store bure?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette bur vil faktisk passe til din fremtidige ledsager.Et marsvin har brug for plads. Med venlig hilsen, Teamet Zoomalia
Jonathan
1 beskeder
jonathan
Hej, jeg bestilte mit bur i går morges (8:20), det var angivet som på lager (hvilket jeg tjekkede grundigt, da det er presserende). Min ordre blev bekræftet og er ved at blive klargjort, men bagefter får jeg at vide, at produktet ikke er tilgængeligt lige nu. Jeg har brug for at vide, hvad der sker, da jeg har brug for det meget hurtigt og ikke kan vente "8 til 12 dage"....
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi råder dig til at kontakte vores kundeservice via din Zoomalia-konto. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
clarisse
2 beskeder
clarisse
Tak for dit svar, jeg håber at modtage det senest mandag eller tirsdag. Med venlig hilsen
emilie
1 beskeder
emilie
hej, ville dette bur være godt for en kanin og en marsvin eller ej tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne bur kan være passende for en kanin og en marsvin, men af komfortmæssige årsager anbefaler vi Rabbit 100 dobbelt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Joy
1 beskeder
joy
Hej,Kan vi finde ud af afstanden mellem barrerene?Jeg ved, at jeg ikke er i kategorien "bur til rotter", men jeg vil gerne vide, om det kan passe til mine to rotter?Med venlig hilsen, Joy
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, nej dette bur kan ikke bruges til to rotter. Tremmerne er for bredt placeret.Med venlig hilsen,Zoomalia teamet
Léa
2 beskeder
léa
Hej, Vil buret, der bliver sendt, svare præcist til det på billedet med hensyn til farverne? På forhånd tak for dit svar. Venlig hilsen
aurelie
2 beskeder
aurelie
Kan jeg sætte en dverg angora kanin i samme bur?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hvis du kun har én kanin, kan dette bur passe perfekt. Hvis du har mere end én, anbefaler vi de lidt større modeller. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
sandra
6 beskeder
sandra
Kan man sætte to marsvin i dette bur
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Det er muligt at sætte to i, men for komfortens skyld anbefaler vi større modeller som La Casita 120, eller Cavie 80 double, Rabbit 100 double eller Rabbit 100 tris. For to marsvin i Rabbit 100 kan føle sig en smule klemt.Med venlig hilsen,Zoomalia teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre