Spørgsmål, produktdiskussioner JBL CristalProfi Greenline Ekstern Filter til Akvarier

98% kunder

anbefaler dette produkt

89 svar
laura
1 beskeder
laura
Hej Jeg har et akvarium på 200 liter 100x40x40 hvilken anbefaler du tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan tage e701 eller e901. Det afhænger af indholdet i dit akvarium: er det meget befolket, er der grønne planter osv... Hvis der er få fisk og nogle planter, vil e701 være tilstrækkelig. I modsat fald vil det være nødvendigt at have et kraftigere filter. Med venlig hilsen Zoomalia team
virginie
3 beskeder
virginie
Hej, jeg har et akvarium, der måler 80x30x40, men om et par måneder overvejer jeg at skifte til et større. Kan e901 være egnet til mit nuværende akvarium med henblik på at beholde det i fremtiden? På forhånd tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, E701 vil være tilstrækkelig til dit nuværende akvarium. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
jacky
8 beskeder
jacky
Jeg havde glemt at fortælle jer om et 100L akvarium i højden. Med venlig hilsen.
Eros
2 beskeder
eros
Hej, jeg har et aquaterra på 80x40x35 fyldt lidt over halvvejs. Der er 2 skildpadder indeni, hvilken filter vil du anbefale?
Alexandre
7 beskeder
alexandre
Hej, jeg planlægger at købe E401, kunne du venligst give mig link til reservedele til filteret? Tak på forhånd!
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Referencen for erstatningsskummet er 14746.https://www.zoomalia.com/animalerie/kit-mousses-de-filtration-combibloc-pour-filtres-cristalprofi-e700-et-e900-p-2041.html Med Venlig Hilsen, Zoomalia Teamet
cedric
1 beskeder
cedric
Hej, jeg har et akvarium på 200 liter, udstyret med et eksternt filter CristalProfi Greenline E 701 og en vandrenser UVC JBL AquaCristal 18 W. Mit akvarium er godt beplantet og befolket med fisk, men mit filter tilstoppes ret hurtigt. Jeg overvejede at erstatte mit udstyr med et mere kraftfuldt eksternt filter. Hvad vil du anbefale?
André ou Sandrine
2 beskeder
andré ou sandrine
Godaften, Jeg har et e701-filter, og uanset hvor meget jeg rengør filteret og dets slanger, bliver flowet ved med at aftage. Flowkontrollen er sat til maksimal. Flowet er fint lige efter rengøring, men falder kraftigt efter 1 eller 2 uger! Hvad vil I anbefale mig at gøre? Tak for hjælpen! :smiley:
Jimmy
2 beskeder
jimmy
Hej, jeg har et akvarium med planter, og jeg vil gerne installere en ekstern filtrering, men jeg ved ikke, hvilket filter jeg skal købe i forhold til CO2?
Cédric
1 beskeder
cédric
Hej,Hvilken pumpe anbefaler du til et Rio 380 akvarium fra Juwel? Det er et Malawi-akvarium uden planter. Hvilken UV-sterilisator kan passe til?Tak for dit svar
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det afhænger af literkapaciteten på dit akvarium. Den reference, du har angivet, eksisterer ikke. Er det en RIO 180 eller en Rio 400? I beskrivelsen af filteret finder du de nødvendige oplysninger for at vælge det rigtige filter afhængigt af antallet af liter i dit akvarium. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Valène
1 beskeder
valène
Hej, Hvilket filter anbefaler du til et 50L akvarium med få fisk (4 guppy hanner og nogle få corydoras) let beplantet? Jeg overvejer mellem e401 og e701 Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, pour en 50L, jeg anbefaler e401 eller e701, hvis du ønsker at have en mere effektiv filtrering. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Olivier
1 beskeder
olivier
Hej, jeg anbefaler at bruge et filter fra mærket Eheim eller Fluval til din Ferplast Dubai 80, som er beregnet til 125 liter. Disse mærker er kendt for deres pålidelighed og ydeevne i akvarieindstillinger【4:2†trad.txt】.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, JBL Cristal Profi e901 filteret ville være perfekt til dit 125 liters akvarium. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Alexandre
2 beskeder
alexandre
Hej, som jeg sagde til dig, har jeg et 60l akvarium med omkring femten fisk i det, og jeg har ingen levende planter. Hvad vil du anbefale, E401 eller E701?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det ville være bedre at vælge pumpen e701. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
mireille
1 beskeder
mireille
Hej, jeg har et par spørgsmål til dig..1) Jeg har et akvarium på cirka 160L med et indvendigt filter og nogle anubias planter. Jeg overvejer at købe det eksterne filter CristalProfi og er interesseret i E701-modellen. Hvad synes du om det? 2) Findes der en tilbagestrømningssikring i tilfælde af strømsvigt? 3) Angående indsugningsrist og bøjning, skal jeg placere dem ved siden af hinanden eller overfor hinanden? (undskyld, jeg er ny på dette område). 4) Jeg ved, at der skal gå en vis tid, før fiskene kan tilføjes igen, men i mit tilfælde er det ikke muligt, er der en risiko? På forhånd tak.
Gwenaël
1 beskeder
gwenaël
Hej! Er de filtrerende dele inkluderet i produktet?
Jules
1 beskeder
jules
Hej, er leveringen gratis på JBL E901, og har I størrelsen på forbindelsesrørene? Med venlig hilsen
Laetitia
1 beskeder
laetitia
Hej, Sælges E901 med sine mekaniske og biologiske filtermedier? Eller kun med sin "blå skum"? På forhånd tak for dit svar
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette filter er klar til brug og indeholder alle de nødvendige filtermasser. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
laetitia
13 beskeder
laetitia
Hej, sælges e1501 med alt tilbehør? Er diameteren på slangerne virkelig 16/22? Tak for dit svar. Med venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, e1501-filteret sælges komplet med alt nødvendigt tilbehør, det er kun nødvendigt at tilslutte og prime det. Indgangs-/udgangsslangernes diameter er 16/22. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Harry
1 beskeder
harry
Hej, er der en sikkerhed på dette filter, når det er tomt, der forhindrer pumpen i at overophede, da jeg har været væk i to uger, og der var et vandtab i tanken, og jeg var nødt til at genstarte pumpesystemet manuelt? Tak for dit svar, så jeg kan kontakte kundeservice for at få det repareret.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Tak for at kontakte kundeservice direkte via din ordreoversigt. Med venlig hilsen Teamet Zoomalia
sebastien
1 beskeder
sebastien
Hej, jeg har e701 og mister hastighed, er det normalt eller ej?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Produktet må ikke miste sin ydeevne. Hvis det er tilfældet, kan det skyldes enten forkert brug eller simpelthen aldring af udstyret. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Severine
1 beskeder
severine
Hej, jeg har et 200l akvarium, godt beplantet med 4 meget forurenende padder, så jeg vil gerne vide, hvilken model af JBL-filter du anbefaler, da de ikke kan lide stærk strøm. Er disse filtre justerbare med hensyn til flow? Tak mvh.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan rådgive dig om enten E901 eller E1501, (jo højere nummer, desto mindre hyppig rengøring er nødvendig). Mht. flowet er der ingen indstilling, men du skal designe et bi-pass system, der tillader at regulere flowet. Med venlig hilsen, Zoomalia holdet
judicael
4 beskeder
judicael
Har de samme tilbehør til alle CristalProfi e...
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Crystal Profi Greenline filter består af en pumpe og et filter forskellig for hver model, en slange 12/16, rør, et indsatsskrue, en albue, sugekopper samt filtermasse. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
judicael
4 beskeder
judicael
SALUT. Jeg har et 100L akvarium. Hvad vil du anbefale, så jeg kan være rolig på lang sigt? På forhånd tak.
david
2 beskeder
david
Hej, jeg har et akvarium på 300L, der kørte med en CristalProfil 901 og 1501 (brugte). Siden har 1501 givet op. Skal jeg købe en ny 1501, eller skal jeg sætte en anden 901 i? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler 1501. Venlig hilsen, Zoomalia-holdet
maxime
1 beskeder
maxime
Hej, jeg har et akvarium på 40 liter med et internt filter, og jeg ønsker at installere et eksternt filter, hvis muligt, for at få en bedre filtreringskvalitet. Hvad anbefaler du? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler filteret E401. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
Yoan
1 beskeder
yoan
Hej, jeg skal snart starte mit 92-liters akvarium, som vil være godt beplantet. Hvilken type filter vil du anbefale fra Cristal Profi-serien? På forhånd tak.
laurent
1 beskeder
laurent
Godaften. Jeg har fyldt mit 220 liters akvarium med vand, og jeg er stadig i tvivl, om jeg skal vælge e1501 eller satse på to e901 for at kunne placere to sugezoner samt to udløbszoner. En lille bemærkning: Jeg har en 901, der kører, og jeg synes, at vandcirkulationen er ret begrænset. Tak for jeres svar, venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det bedste i jeres tilfælde er måske at bruge to e901-filtre for optimal filtrering. Med venlig hilsen Sandy fra Zoomalia
Yannick
1 beskeder
yannick
Godaften, jeg har et akvarium på 200L, men som er meget velbeplantet. Jeg er i tvivl mellem E901 eller E1501, kan du hjælpe mig med min beslutning? Jeg er bange for, at med E1501 vil cirkulationen være for stærk til mit akvarium. På forhånd tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ​Faktisk skulle 901 passe​. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
mickael
1 beskeder
mickael
Hej, jeg vil gerne vide, for hvor mange liter akvarium CristalProfi Greenline E401 filteret er egnet. Tak på forhånd.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette filter er egnet til et akvarium på 60 til 120 liter. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Martine
1 beskeder
martine
Hej, hvis jeg skifter min E901 til en E1501, skal jeg så skifte alle rørene og den del, hvor indløbet og udløbet mødes, eller kan jeg bare erstatte filterbeholderen/motordelen af min E901 med den fra E1501? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, du bliver nødt til at ændre alle rør samt forbindelsen (indløb + udløb). Diametrene er ikke identiske på filteret E/901 og filteret E/1501: -E/901 diameter 12/16 -E/1501 diameter 16/22
Venlig hilsen
Sandy fra Zoomalia
Sébastien
5 beskeder
sébastien
Hej, hvad gør man med et Atlantis-akvarium, når der ikke er huller til at føre sådanne rør igennem? Skal man selv bore hullerne, hvis jeg forstår det korrekt?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Generelt er der hakker på akvariets kant bagtil for at lade kabler passere. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Sébastien
5 beskeder
sébastien
Hej, jeg vil gerne vide, hvor ofte man skal udskifte filtermasserne. Jeg overvejer at skifte fra et indvendigt til et udvendigt filter, men jeg er lidt bekymret for de bakterier, der vil forsvinde fra det gamle indvendige filter. Er det en risiko for balancen i akvariet? Og hvad gør man med et akvarium som Atlantis, hvor der kun er plads til at føre elektriske ledninger, da det er en stor diameter? Jeg formoder, at man skal lave noget tilpasning? Med venlig hilsen.
jerome
3 beskeder
jerome
Hej, til et fælles akvarium på 60 L, hvilket filter er bedst egnet, E401 eller E701? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, E701 ser ud til at være mere passende. Venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Guillaume
7 beskeder
guillaume
God aften, for et akvarium på 240l er det bedre at vælge 1501 eller 901? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, E901 burde være tilstrækkelig, men hvis du har en meget beplantet tank, kan vi anbefale E1501. Venlig hilsen, Team Zoomalia
Lionel
1 beskeder
lionel
Hej, Til et akvarium på 300L, er det bedre at vælge model E901 eller E1501? På forhånd tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, hvis din tank er godt plantet, anbefaler vi e1501. Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Anne-Claire
2 beskeder
anne-claire
Hej! Tror du, at de nye JBL-modeller snart vil være på lager? Jeg er meget interesseret i E401-modellen^^Tak for dit svar
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi har ikke planlagt at introducere denne model i øjeblikket. Med venlig hilsen Team Zoomalia
Thomas
1 beskeder
thomas
Hej, jeg skal snart renovere mit akvarium (Osaka 260), og jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg skal vælge e1501 eller hellere sætte enten 2 e701'ere eller 2 e901'ere, så jeg kan placere 2 indtagszoner samt 2 udszonszorer. Tak for dine svar, med venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, til din osaka 260 vil e901 være tilstrækkelig. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
christine
1 beskeder
christine
Hej! Jeg har lige købt CristalProfi Greenline E701 filteret, men ville gerne vide, om det er tilstrækkeligt til et Juwel Rio 180 akvarium. Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette filter, designet til et akvarium op til 200L, er faktisk velegnet til dit 180L akvarium. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
alain
1 beskeder
alain
Hej, jeg har lige købt E901 Greenline-filteret til en Juwel Rio 180, og jeg spekulerer på, hvor ofte filtermasserne skal skiftes? Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Filtreringsmasserne kan skylles flere gange før de skal udskiftes; det vil afhænge af antallet af fisk i akvariet samt det foder, der er blevet givet.
Venlig hilsen,
Zoomalia-teamet
Laurence
1 beskeder
laurence
Hej, jeg har et akvarium på 375 liter, med et JBL E1501 filter og jeg vil gerne tilføje endnu et filter. Kan E901 bruges? På forhånd tak E901
pierre
8 beskeder
pierre
Har denne pumpe en trykknap til nem opstart? Hvilken af de tre pumper vil I anbefale til et 100-liters akvarium? Er e901 måske for kraftig til 100 liter? På forhånd tak for jeres tre svar, med venlig hilsen.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Indeed, there is an integrated quick start device that makes it easy to start the filter without the need for tedious suction. For a 100L aquarium, the E701 is recommended; indeed, the E901 is too powerful and would be underused. Best regards, The Zoomalia team
JULIEN
2 beskeder
julien
Hvad er forskellen med JBL CristalProfi e700 filter? Jeg har et akvarium på 60L. På forhånd tak
santos
1 beskeder
santos
Hej, er E901 effektiv til et 125L akvarium? Eller måske er mærket Eheim bedre? Hvis ja, hvilket filter vil du anbefale at købe? Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, E 901 vil være helt passende, og det er et meget godt filter. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre