Spørgsmål, produktdiskussioner IAKO Foin de Crau Bio AOP - 20L
5 svar
2 beskeder
isabelle
Hej, jeg leder efter hø uden lucerne og lav i calcium. Hvad anbefaler du? Mange tak på forhånd. Med venlig hilsen

4 beskeder
sylvie
Hej, jeg bruger dette hø til mine høns og vagtler, mindre risiko for at de skærer sig end med strå.
2 beskeder
nathalie
Hej, jeg har læst (for længe siden), at Crau hø indeholder mere calcium end andet hø. Det ville være bedre at vælge et andet, hvis man ønsker at minimere calciumindtaget til sin kanin.....
4 beskeder
carole
Faktisk er Crau-høet rigt på mineraler, herunder calcium... For mit vedkommende giver jeg det engang imellem til mine marsvin, men til daglig giver jeg dem eng-høtypen hamiform bio,
8 beskeder
maggy
Hej.. jeg giver mine chinchillaer Crau hø efter råd fra min dyrlæge, men det forhindrer ikke deres tænder i at vokse meget hurtigt. Det resulterer i hospitalsbesøg for at få slebet tænderne hver måned eller hver tredje måned. Jeg tror, at dette hø er fyldt med calcium, og jeg overvejer at skifte til Timothy Hay... som sandsynligvis vil være bedre.. lad os se.

3 beskeder
karine
HejEn af de bedste høtyper, der er lavt i calcium og rig på lange strå, er Timothy Hay. Generelt er kaniner vilde med det, selvfølgelig hvis det er af god kvalitet.