Spørgsmål, produktdiskussioner Perchoir en dragon wood

4 svar
Helene
11 beskeder
helene
Hej, kan det være egnet til turtelduer??God aften
Steffi
2 beskeder
steffi
Vælg ikke denne model; kvaliteten er forfærdelig. Jeg er stadig irriteret over at have betalt for et stykke "træ" så dyrt!
karine
1 beskeder
karine
Jeg bekræfter, virkelig ikke fantastisk. Meget skuffet over min grå afrikanske papegøje
Mélissa
1 beskeder
mélissa
Hej, Jeg er personligt ikke skuffet. Jeg tror, at problemerne med "kvalitet" primært afhænger af fuglens størrelse, i betragtning af dens klør. At have en Java-fink, en meget lille fugl (omkring 15 cm), er helt passende for mig. Men for store fugle synes jeg, det virker mindre passende.
Steffi
2 beskeder
steffi
Selv når kvaliteten er forfærdelig, er det virkelig noget skrammel det her, "træet" er ultra let det er ikke pengene værd, lad os være seriøse!

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre